helemaal alleen op de wereld

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
banjer

helemaal alleen op de wereld

Ongelezen bericht door banjer »

Vanochtend gewoon opgestaan om 7 uur. Blehhhhh wat een pokkeweer...hup naar buiten om de honden te doen. Het gebruikelijke rondje gedaan. Honden hun behoeftes....bij terugkomst de pup eten gegeven en de kids op weg geholpen naar school. Echt zo'n mistreurige dag waar je zin hebt om lekker niks te doen. Beetje de was...bakkie....bah....Tja....dan gaan ze je toch aanstaren....zo van: wat nu?? Neeeeeee mama heeft geen zin om naar buiten te gaan. Heb je gezien hoe het regent??? En dan slaan die blikken toe......en ga je denken....het zal toch niet zo zijn dat mijn skatties de dupe worden van het weer?? Binnen 2 minuten was ik aangekleed en zaten we in de auto op weg naar de Nederijnse plas.. Met al mijn moed en kracht klommen we de grote berg op waar een gigantisch open veld te vinden is. Wat denk je??/ Helemaaaaaaaaaaal niemand behalve wij. De wereld is van ons!!! Wat kan ons de regen schelen. Het is heeerlijk hier. Niets anders dan natuur en wij. Het komt zelden voor dat ik de Japanse Akita, Lucky, los laat maar nu??? Toe maar vrienddddd leef je maar uit. Samen met zijn kleine broertje denderden ze de open vlakte over...van links naar rechts....hollen, rennen en dollen met elkaar. Jahhhh het leven is mooi....ook als het zo'n weer is.

Ps...ze liggen nu naar hond te stinken en zijn bekaf
http://i1082.photobucket.com/albums/j37 ... -00308.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1082.photobucket.com/albums/j37 ... -00309.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

oh....wat heerlijk, de hele wereld voor jullie alleen!!!
(alleen jammer van die regen dan he 8) )
Mooie woeffies trouwens!
soms kan het leven zo mooi zijn he!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat is lekker! :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Wat zal Lucky genoten hebben van zijn lekker loslopenmoment!! :schreeuw: en natuurlijk ook Banjer...samen dollen met z'n grote broer..geweldig! :)

Lekker he het gevoel van even helemaal alleen met je lobbessen... :D

Hier ook genoeg van die momenten :verliefd1:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Heel herkenbaar. Vooral als het regent, zijn er maar weinig mensen die met hun honden een wandeling gaan maken. Als ik de hele dag vrij heb of in de ochtend en daardoor de tijd heb om mij na de wandeling te douchen, maak ik ook altijd gebruik van deze regenachtige momenten :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Niks fijner dan in de regen te lopen vind ik.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Dat zijn dan weer de voordelen van prutsweer, leuk dat jullie zo heerlijk gewandeld hebben :)
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

heerlijk zo alleen met je hondjes, wat een mooie akita
Plaats reactie