Wat leuk voor jullie Hanneke,
ik hoop op een goede bevalling en gezonde pups!
Gaat Hindi bij jullie thuis bevallen en haar kinderen grootbrengen of gaat dat bij je schoonzus gebeuren?
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
@ Annette: Hindi komt voor haar nest hier. Dat is drie jaar geleden, bij haar eerste nest, ook zo gegaan en dat doen we nu weer.
@ Karlien: haha.. Make My Day schoot me vannacht ook ineens te binnen, dus die staat inderdaad op het lijstje. Marshmellow vind ik ook grappig, maar ik had ook Mellow Yellow in gedachten en om nou twee keer iets met Mellow te doen...
Laboriginals schreef:@ Annette: Hindi komt voor haar nest hier. Dat is drie jaar geleden, bij haar eerste nest, ook zo gegaan en dat doen we nu weer.
@ Karlien: haha.. Make My Day schoot me vannacht ook ineens te binnen, dus die staat inderdaad op het lijstje. Marshmellow vind ik ook grappig, maar ik had ook Mellow Yellow in gedachten en om nou twee keer iets met Mellow te doen...
Hanneke
Waarom niet, ik vindt beide erg leuk! Hier heb ik ook een Make my day gehad en een Mellow Yellow
Marshmellow vindt ik wel heeeeel erg leuk voor een lab!!
Gefeliciteerd! En succes met namen verzinnen! (ik zou er heel slecht in zijn...zoals je ziet heb ik zelfs de stamboom naam van Tjinta aangehouden...zo creatief! )