Het klappert en is verdubbeld..............

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nou vanmorgen heeft Pip zich goed geamuseerd op de flyball training. Halverwege liep hij ineens los :shock: op het veld (hij zat aan een paaltje aan de zijkant te kijken). Had mijnheertje zijn kop gewoon uit de halsband gehaald. :roll: Hij was helemaal vrolijk, kwam ook even meedoen........... :lol: maar dat ging helaas niet. Dus terug op zijn plaats maar.
Na afloop van de training op het lege veld nog even een paar balletjes voor hem weggegooid, die hij (hoezo hij apporteerd niet????) netjes terug kwam brengen. :D

Toen naar huis, een uurtje bijkomen van alle vermoeienissen. Hups de bubs weer in de auto gezet en meegenomen naar de Lage Vuursche. We hebben in het bos achter het Theehuis gewandeld. :)
Met Dorette en haar drietal; Toosje, Nino en Nulay. En Carola! Die ook moeder Simply bij zich had. :D

Ik heb een aantal foto's gemaakt die jullie in het album kunnen terugvinden:

http://s3.photobucket.com/albums/y61/Sa ... ij%20Lina/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het wachtwoord is pip-pip nog steeds. 8)

Nu liggen ze hier thuis diep te slapen en vast te dromen van al die modderplassen, mensen met nette kleding in het bos en de kindertjes die al die honden soms leuk en soms heel eng vonden. :confused:

Het was een topdag!
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

ja was gezellig zo ff, mooi weer heerlijk. hondejes ook lekker gewandeld beetje vreemd begin van de foto's....pip poepen dan lina en dan fenny hoezo familie reunie????? 8)
al me kinders uitgevlogen
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

speurneus carola schreef:ja was gezellig zo ff, mooi weer heerlijk. hondejes ook lekker gewandeld beetje vreemd begin van de foto's....pip poepen dan lina en dan fenny hoezo familie reunie????? 8)
Maar zo ging het wel. Allemaal even de stress eruit poepen he? :lol:

En daarna lekker rennen. :lol:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Leuke foto's dames.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Els schreef:Leuke foto's dames.
Dank je wel Els. Het was echt even gezellig. :)
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Leuke foto's
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Volgende keer moet je ook meegaan Debby. :D Hoe meer Trackerdogjes hoe leuker toch? 8)
pipster

Ongelezen bericht door pipster »

hoho, pip apporteert nu prima, alleen ooit toen ik jachttraining wilde doen ab-so-luut niet! Maar balletjes en stokken gaan nu goed!

En Carola, herkende je Pip nog? Groot istie geworden he!?

Wat een leuke foto's in het begin wel heel veel poep! :shock: En ik moet elke keer wel 10 keer kijken wie nou wie is!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

goed naar de halsbanden kijken haha, daaraan herkende ik ze ook 5 zwartjes bijelkaar, pip is duidelijk een kopie van edje, slank en hoog maar wel mooi, hihi zijn ze allemaal natuurlijk nulay is even hoog als pip, maar die lijkt weer meer op simply, die heeft haar bouw en vorm van koppie en dan de hoogte van edje als reu zijnde (alle reuen zijn wat hoger) lina is duidelijk edje in het klein en damesachtig...nou ja dames ... kleine vinnige kattekop kan ze zijn maar ze is wel elegant dat heeft ze weer ergens van der moeder.
halverwege toen we de groepsfoto gemaakt hadden had ze pas door wie ik was, ineens toen wilde ze ineens stoeien en kroelen en daarna is ze toch wel steeds ff bij me komen kijken, pip heeft me niet herkend alhoewel ie wel ff bij me is geweest, maar meer niet nulay ook niet.

fenny gedroeg zich keurig 1x had ie ff bonje met nulay geloof dat dat was om pip, pip had stok en daar wilde ie ook mee spelen en nulay was met andere dingen bezig met pip die zag hem als concurent, maar dat was maar ff om zich een houding te geven ging fenny dan maar even zijn zus achterna pfff wat ging dat hard voor 2 labjes, ze liepen daarbij ook tegen iedereen aan en moesten over een paar die in de weg stonden springen, dus dat hebben we maar even gestopt maar snelheid zit er wel in.. das leuk voor de flybal en behendigheid, ga met fenny toch eens een vereniging in de buurt bezoeken

daarna nog lekker een bekkie warme choco gedronken bij het theehuis en toen naar huis.

was gezellig volgend vrije weekend weer....
pipster

iig heel leuk om het zootje samen te zien! Volgens mij vond Nulay Pip wel interessant ruiken... :lol:

Dus Fenny is een hij! Net als Pip (pippie) een beetje feminine naam. Heel veel mensen denken ook dat Pip een dame is... Ook al omdat hij natuurlijk niet zo zwaar gebouwd is als de gemiddelde labrador reu.

Grappig idd dat Lina en Pip bijna kopieen lijken (ook op de foto). Alleen is Lina idd 2 maten kleiner... En dan ook vergelijkbaar gedrag met dat klapperen enzo. Komt dat trouwens van simply of ook van edje?

Als de volgende keer in November is kom ik mss ook mee!

En ik vraag me af of Pip nog wel mee komt met ons... zo'n leuke vakantie voor hem!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Het was een heerlijke wandeling daar op de Lage Vuursche, alleen een beetje jammer dat 3000 andere Nederlanders dat ook vonden :lol: Wat zijn die zwartjes turbo-renners. Geweldig!! Leuk om ook Carola weer eens te zien.
Ik stond wel in de file, want jonge jonge, wat was het druk! Maar het weer was dan ook geweldig!!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

fenny komt van dutch trackerdogs devender..dat werd in de wandelgang fenny. pip was de clown van zijn nest dus eigenlijk was dat pipo en werd pip.

dat klapperen hebben ze inderdaad van edje, maar simply wil dat ook wel doen als ik der kong uit der bek haal aan zijn touwtje en ze wil hem perse hebben, voornamelijk na het werk want bij gewoon apporteren geeft ze hem keurig netjes en stil af alleen na het zoeken als beloning is ze wat feller erop dan zegt ze ook klap klap als ik de kong wegtrek.
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Saskia.Bernadette schreef:Volgende keer moet je ook meegaan Debby. :D Hoe meer Trackerdogjes hoe leuker toch? 8)
Doen we, lijkt me erg gezellig :)
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ik heb Pip's vakantie weer uitgebuit vanavond. Op maandag heeft Missy een cursus Funny-O en omdat mijn echtvriend op maandag ook niet thuis is mag Pip dan mee. :)

En omdat er maar 4 hondjes waren vanavond heeft Pip ook een rondje meegedaan. Ging echt heel goed zo voor een eerste keer. Hij laat zich goed sturen met een beloning in het vooruitzicht. Ging nu mooi snel door de hoge tunnel en door de hoepel. Ook de sprongetje nam hij na de eerste gewoon uit zichzelf. En we hebben een 'twist' geoefend. :lol: Hij kronkelde zich in alle richtingen achter het lekkers aan, maar uiteindelijk is het toch gelukt. :klasse: De lage kattenloop ging hij zo op, maar hij sprong er halverwege helaas af. Daar ligt nog een uitdaging dus. :wink:
Hij was los op het veld aan het werk, maar liet zich lief terugroepen als hij richting andere honden ging. :verliefd1:

Het is echt een slimmerik hoor. Daar moet je zeker wat mee gaan doen Aimee. :D Een hond met veel mogelijkheden kwa intellect, sprongkracht en enthiousiastme. :knipoog:
pipster

aaaaawww! Maarr. wat is een twist :confused:

Mss dat ik idd wel wat met m ga doen.. maar eerst maar eens verhuizen!
Plaats reactie