Lumbosacrale Instabiliteit
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Je bent bij Dorit echt aan het juiste adres!
Mijn Yaartje bleek destijds (anderhalf jaar oud) ook lumbosacrale instabiliteit te hebben. Kon idd ook niet goed opspringen, piepte bij sommige bewegingen en ging steeds schever staan, kon niet recht zitten, maar enkel scheef onderuit gezakt en haar rechter achterpoot ontlasten. Zij is toen 1x door Dorit behandeld en het is helemaal over gegaan! Direct zag ik al verandering maar na een paar wkn had ik er gewoon een andere hond voor terug! Inmiddels is ze alweer bijna 10...
Mijn Yaartje bleek destijds (anderhalf jaar oud) ook lumbosacrale instabiliteit te hebben. Kon idd ook niet goed opspringen, piepte bij sommige bewegingen en ging steeds schever staan, kon niet recht zitten, maar enkel scheef onderuit gezakt en haar rechter achterpoot ontlasten. Zij is toen 1x door Dorit behandeld en het is helemaal over gegaan! Direct zag ik al verandering maar na een paar wkn had ik er gewoon een andere hond voor terug! Inmiddels is ze alweer bijna 10...
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
Ellenn.
- Grote hondenneus

Ik vind het heel erg fijn zo'n reacties te krijgen. Steunt me enorm!
Wat fijn dit te lezen, moet voor jullie ook even lastig geweest zijn op zo'n jonge leeftijd. Ik hoop dat de behandeling aanslaat. We zullen zien..yari schreef:Je bent bij Dorit echt aan het juiste adres!
- miranda
- Hele grote hondenneus

Ga aankomende week extra
dat het goed gaat met Narda haar behandeling.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018