dat zag me moeder niet aankomen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

dat zag me moeder niet aankomen

Ongelezen bericht door katy »

:D Wij gezellig een grote boswandeling :) katy helemaal blij natuurlijk.
de hele weg heel gezellig en leuk (katy had een nieuw speeltje gekregen :D ) en we hadden de puppy cursus oefeningen gedaan maar zoals jullie ongetwijfelt ook wel gelezen zullen hebben is katy erg druk en moeten we nog heel veel doen aan het springen enz.... :? :?
Dus er kwam een 'onstabiele' vrouw aan dus mijn 'oude' moeder ging een stukje rennen en katy erachteraan natuurlijk 8)
en ik draai me om en hoor een plof .....
ik kijk en ligt me moeder daar... katy moest er ff DOOR :shock: :shock: ze heeft 'gelukkig' alleen een grote schaaf wond op haar knie katy kwam wel gelijk zoenen bij m'n moeder :verliefd1:
ze heeft de hele tijd niemand meer besprongen .... dus heel misschien heeft ze ervan geleerd... :wink:

verder heeft katy het heel leuk gehad met 2 andere labjes gespeelt een bruine met de naam bibi en een zwarte met de naam misty :):gekkebek: :giechel:
daarna was katy echt moe en zijn we naar huis gegaan :moe:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Beterschap voor je moder hoor, die knie zal morgen best pijn doen denk ik.......... :lol:

Soms zijn die pupperts ook zooooo onhandig he? :roll:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Saskia.Bernadette schreef:Beterschap voor je moder hoor, die knie zal morgen best pijn doen denk ik.......... :lol:
:lol: Heel aardig van jou Saskia :lol:

Ook vanuit hier beterschap gewenst voor je moeder :wink:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Roos schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Beterschap voor je moder hoor, die knie zal morgen best pijn doen denk ik.......... :(
:lol: Heel aardig van jou Saskia :lol:

Ook vanuit hier beterschap gewenst voor je moeder :wink:
Typefoutje, sorry :oops:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Soms zijn ze zoo lomp :lol: Gelukkig is het 'goed' afgelopen! Sterkte voor je moeder!
Plaats reactie