Wat eet je hond vandaag?
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Uhhhhm, Mirandaroef schreef:is goedKay schreef:Zou je daar eens een foto van kunnen plaatsen? Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit zietroef schreef:hertennekken,eendenvlees,huttenkase
Hier hadden ze vandaag fazant en wat zwanenspiervlees
En als toetje allebei een rauw witlofstronkje voor de lekker (beide mannen vinden dat geweldig om te kauwen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
sharon66057
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

owwwwjaaaKay schreef:Uhhhhm, Mirandaroef schreef:is goedKay schreef: Zou je daar eens een foto van kunnen plaatsen? Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet![]()
![]()
Hier hadden ze vandaag fazant en wat zwanenspiervlees
En als toetje allebei een rauw witlofstronkje voor de lekker (beide mannen vinden dat geweldig om te kauwen)
sorry helemaal vergeten
ik ben gestopt met die nekken omdat de laatste nekken die ik had kneiter en dan ook kneiter hard waren
volgens herby waren het jonge nekken,nou echt niet!!
de nekken van de bestelling daar voor waren ook al op het randje,maar ze vinden het zo vreselijk lekker dat ik dacht ik probeer het nog een keer(nadat herby beterschap beloofde
er liggen nog 2 nekken in de vriezer die eigenlijk aan de kliko gedoneerd moeten worden(maar vind ik zo zonde
dus mijn advies is niet de nekken van herby bestellen als die ze nog heeft op zijn bestellijst.
dus ik kan nog wel een foto maken als je wil
verder zoek ik nog een vervanger voor de nekken,dus wie weet er een goede vervanger??
-
Els
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
@ Miranda, neuh dan heb je mijn vraag al beantwoord... Als ze kneiterhard zijn dan geef ik ze ook niet aan mijn honden
Hier was het visdag met wat spiervlees...
Morgen krijgen ze weer lekker hele patrijsjes
Hier was het visdag met wat spiervlees...
Morgen krijgen ze weer lekker hele patrijsjes
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer: