Vanmiddag na de gebruikelijke weekboodschappen in het herfstzonnetje met de 2 mannen naar de markt gelopen. Echt zo'n heerlijk zaterdagmiddag

. De markt ligt tussen de 2 parken in waar ik elke dag wel met de mannen heen ga.
Ik hoefde niet echt iets te hebben op de markt dus kregen de mannen van mij iets. Het was aardig druk op de markt. Voor Bundels genoeg prikkels

. Bij de kraam van de dierenman gingen ze op commando netjes zitten en wachten

. Wat een keuze heb je bij zo'n dierenkraam. Er kwam een oudere vrouw naast ons ook wat uitzoeken voor haar spaniel. Ze keek naar mijn blonde mannen en riep enthousiast Zoo dat zijn prachtige honden...wat een juweeltjes

!! Vanuit mijn ooghoek zag ik nog meer mensen kijken naar mijn 2 zittende kanjers genietend van het zonnetje en vooral van alle geuren komend van de kraam. Ik dankte de dame voor de complimenten en vol trots ging verder naar het 2e park

.
Vol energie denderen Bundels en Banjer door het park. En toen zagen ze een 9 maanden oude bruine lab teef. Dat was 1 groot feest

. De 3 labs denderden/rollend over elkaar nu als 3 musktiers dwars door al het struikgewas. Wat hadden die 3 een pret

. De bazin van de bruine lab bleef maar doorkletsen terwijl ik zoiets had van.....euhhh mannen waar zijn jullie. En ja hoor na heel veel

roepen kwamen ze uiteindelijk tevoorschijn

....ze hadden met z'n drietjes langs een kleine baggersloot gespeeld . Op de terugweg hoor ik een jongetje tegen zijn moeder zeggen...die hondjes zijn vies mam...kijk maar...hij heeft een zwarte kont en hij is helemaal nat en ook nog eens vies. Bundels en Banjer waren geen juweeltjes meer maar straatschoffies

of eerder gezegd parkschoffies
Thuisgekomen kregen de mannen hun lekkers van de markt...een gedraaide runderhuid met gedroogde zalm ertussen. En genoten dat ze hebben...de parkschoffies van mij !!
Tsssss parkschoffies.....wij zijn de onschuld zelf