Het is rond, heel groot en het maakt herrie.......

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
arsan

Het is rond, heel groot en het maakt herrie.......

Ongelezen bericht door arsan »

Je hebt wel een van die heerlijke zonnige, rustige dagen en dan is het genieten van een heerlijk middagje in de tuin, maar dan........... :shock:

EEN LUCHTBALLON!!

Buddy blaft zelden, maar dan.....hij gaat helemaal uit zijn dak. Hij loopt te springen (naar de ballon), hij blaft en gromt :evil:

Zodra de luchtballon weer is verdwenen wordt hij wel weer rustig en kunnen we allemaal weer genieten van een rustige middag in de tuin

Zijn er nog meer labradorvriendjes die hier last van hebben :)[/img]
Angelique&Skip

Ongelezen bericht door Angelique&Skip »

:wohoo: jazeker, ik ken er nog eentje, Skip... zelfde reactie, samen met de hond van de buren en dan volgt al gauw de hele buurt :?
het probleem is dat ze bij mij in de buurt opstijgen en dus vaak met meerdere balonnen zijn. En dan komen ze ook best laag over. Soms duurt het zo lang voordat ze uit het zicht zijn dat ik Skip maar even naar binnen doe. maar dan moeten de rolgordijnen dicht want anders gaat ie door het raam :shock:
arsan

Buddy weet vaak zelf niet wat hij wil, of de luchtballon zo snel mogelijk verjagen of heel snel naar binnen rennen omdat hij het heel eng vind.

Wat bij Buddy wel een beetje helpt is om met een balletje te gaan spelen, dan is zijn aandacht gelijk even ergens anders.
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

apart he?
Ik woon in een stuk waar met goed weer 'regelmatig' luchtballonnen komen (soms zelfs zo dicht dat als ik op het dak zou staan dat ik ze kan aanraken!) en ALLE honden in de buurt slaan erop aan.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Tijdens de vakantie kwam er ook een ballon voorbij...de honden in het bos sloegen allemaal aan en Banjer....die keek naar boven, keek naar de blaffende honden en toen naar mij met een blik van...tjeeeeeeeeeeeeez tis maar een luchtballon waar doen ze nou zo moeilijk over?!

Ik moest erg lachen :D om zijn reactie...wat een one of a kind labrador :verliefd1:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

:D Moet er wel om lachen

Hier loopt er 1 rond (Kay) die het niet boeiend vind en vaak niet eens opmerkt...
Daan gaat op zijn gat zitten en kijkt rustig naar de luchtballon :wink:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
arsan

Er is er bij ons een eentje heel erg laag overgekomen. Je hoorde de gasbrander aanslaan en toen was de paniek geboren.

Ik moet er ook wel een beetje om lachen dat Buddy zich zo boos staat te maken, maar vind het ook wel een beetje zielig. We proberen er geen aandacht aan te besteden en hem maar een beetje af te leiden.

Het komt zelfs vaak voor dat hij begint te rennen en te springen terwijl de ballon nog maar zo groot is als een klein ei in de lucht. Wij moeten dan echt de lucht afspeuren om een ballon te vinden, maar hij heeft ze zo in de gaten.

De honden van de buren doen trouwens inderdaad gewoon mee met het blafkwartier :lol:
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Onze dames vinden gelukkig luchtballonen niet eng :) maar onze buurhond (herder) heeft ze van verre afstand al in de gaten :( wat hij dan ook duidelijk laat horen.
Afbeelding
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

Sam vond ze ook niet eng, maar ons buurmalteesje blaft als een grote herder :shock: :shock: , die ziet of hoort ze al als wij nog niks gezien hebben :shock: :?

is eigenlijk ook een vreselijk beestje 8)
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Brellow
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Brellow »

mn vorige hond, een golden retriever was echt overal bang voor, maar toch niet voor een luchtballon.
En Mellow schrikt nergens echt van, laat staan zo'n ding ver weg in de lucht.

Weet wel dat de beagle van een collega ook panisch wordt als die een luchtballon ziet
Afbeelding

Met heel veel dank aan Sarah!
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Onze vorige lab Remy probeerde ze uit de lucht te blaffen net zover dat hij ze niet meer zag. Venz is niet zo gefixeerd op dingen in de lucht en als er een overkomt dan proberen we hem af te leiden zodat hij niet gaat blaffen en proberen verder zo normaal mogelijk te doen. Wat Venz wel heeft is, als er een sirene langskomt, dat hij vindt dat hij moet gaan meeloeien :eusanaughty: , alsof het nog niet hard genoeg gaat.
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

luchtballonnen worden hier al blaffend de hele straat door nagerend! :D
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Plaats reactie