Ik ben gisteren bij de kleine zwarte glimwormen gaan kijken
Ze zijn nog zooooo klein! Ik had ze nog nooit zo jong in het echt gezien maar schattig!
De dikste twee waren gisteren zwaarder dan 3 kilo maar het zijn nog echte babies die slapen, eten, poepen, vijf minuten klooien op wiebelpootjes en weer slapen.
Moeder Holly doet het prima en vind vooral zichzelf heel lief Naar de pups heb ik eigenlijk alleen gekeken maar Holly wilde heel graag kroelen
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Saskia.Bernadette schreef:Wat leuk dat je er al zo snel bij mocht! Zijn nog maar hulpeloze frummels nu he?
Zeker, ik had ze alleen op foto's gezien en daar lijken ze veeeeeeel groter. Het zijn nog echt babies! Ik moet zeggen dat ik daar best een beetje van onder de indruk was maar ook van hoe snel zo'n kleine frummel zich eigenlijk ontwikkelt van geboorte tot uitvliegen met 8 weken.
Pandora schreef:Ik ben gisteren bij de kleine zwarte glimwormen gaan kijken
Ze zijn nog zooooo klein! Ik had ze nog nooit zo jong in het echt gezien maar schattig!
De dikste twee waren gisteren zwaarder dan 3 kilo maar het zijn nog echte babies die slapen, eten, poepen, vijf minuten klooien op wiebelpootjes en weer slapen.
Moeder Holly doet het prima en vind vooral zichzelf heel lief Naar de pups heb ik eigenlijk alleen gekeken maar Holly wilde heel graag kroelen
Holly is echt een kroelkippie ja !!! Als ze bij je zit moet je eens wagen om te stoppen met aaien....... Gelijk dat koppie onder je arm : "Kom op "
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Ze glimmen echt
Wat een scheetjes.... Jij boft toch maar dat je er straks één naar huis mag nemen. Wat kunnen 7 weken dan lang duren hè? Ben echt benieuwd straks.
En dat het die dwarsligger wordt, daar ben ik vrij zeker van
Pandora schreef:Ik ben gisteren bij de kleine zwarte glimwormen gaan kijken
Holly is echt een kroelkippie ja !!! Als ze bij je zit moet je eens wagen om te stoppen met aaien....... Gelijk dat koppie onder je arm : "Kom op "
Hollebol kruipt het liefst helemaal in je! "Hoezo kom je voor de puppy's ?... Ik ben hier de leukste thuis!"
De pups intussen zijn baby af en gaan richting kleine hooligans Ze gaan nu echt leuk worden! Geen idee nog welk reutje ik het leukst vind, het zijn allemaal relaxte, tevreden, nieuwsgierige tuimelaars
Volgende week ga ik ze eens uitgebreid observeren want dan ben ik 'oppasmoeder'
EricaM schreef:Ze glimmen echt
Wat een scheetjes.... Jij boft toch maar dat je er straks één naar huis mag nemen. Wat kunnen 7 weken dan lang duren hè? Ben echt benieuwd straks.
En dat het die dwarsligger wordt, daar ben ik vrij zeker van
Die dwarsligger is volgens mij het kleinste reutje, die was vorige week heel grappig terwijl de rest al lag te maffen. Vandaag zat het grootste reutje me heel droog aan te kijken vanaf zijn dikke derrière (zag er zo snoezig uit) en was er een teefje heel leuk aan het entertainen. Kleinste reutje lag te slapen zoals Ramses ook kan liggen: op zijn rug met zijn voorpootjes omhoog (ook leuk).
Lupos schreef:ooohhh wat heerlijk dat je oppasmoeder mag spelen volgende week wel foto's maken en plaatsen hier he
Ja, leuk he! Vind ik ook super leuk!
Ik vind het wel heel raar om in een huis te zijn waar 'de mensen' niet thuis zijn want zo goed ken ik ze nu ook weer niet maar dat is echt mijn 'drempeltje' waar ik overheen moet stappen, Marianne zelf heeft daar volgens mij helemaal geen last van Maar goed, komt goed!
Ik ga puppen bemoederen en honden uitlaten en puppenfoto's maken!