Australië
-
- Speurneus
- Contacteer:
wat bijzonder! Hele mooie foto's en een heerlijk verslag om te lezen! Wat betreft die chip: de chipcontroleur zou beter moeten weten, want er zijn zoveel honden waarvan de chip is gaan zweven vanaf de inbrengplaats! Zo zat de chip bij mijn vorige labrador vanuit de schouder later aan de voorkant in de borst... Dit gebeurt regelmatig en zou men rekening mee moeten houden
maar goed, het leed is geleden en de oplossing gelukt. Veel plezier!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Ehm, de chipreader in Australië kon er niks aan doen. De chipreaders in Nederland hebben gewoon alle keren over geschreven wat in het paspoort staat: "tussen de schouders" en dat ook de dag voor vertrek.... Kan me voortstellen dat je er niet van uit gaat dat een chip dan 2 dagen later ineens heel ergens anders zit 
Inmiddels hebben we gisteren onze eerste slang gezien. We waren lekker aan het water, en ineens begonnen mensen achter ons te gillen: er zat een slang in hun tas...
En vandaag had ik een giftige spin op mijn rolstoel lopen... Oeps, wat doe je dan?

Inmiddels hebben we gisteren onze eerste slang gezien. We waren lekker aan het water, en ineens begonnen mensen achter ons te gillen: er zat een slang in hun tas...
En vandaag had ik een giftige spin op mijn rolstoel lopen... Oeps, wat doe je dan?
-
- Speurneus
Agnes schreef:Ehm, de chipreader in Australië kon er niks aan doen. De chipreaders in Nederland hebben gewoon alle keren over geschreven wat in het paspoort staat: "tussen de schouders" en dat ook de dag voor vertrek.... Kan me voortstellen dat je er niet van uit gaat dat een chip dan 2 dagen later ineens heel ergens anders zit

Nee, serieus, wat doe je dan?

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Grote hondenneus
Ik heb Qiki geen schoentjes aan hoor. Ik laat haar niet bij lang gras of struikgewas lopen. Op het korte gras hoop ik het optijd te zien. Zo niet: dan moeten we gewoon als de wiedeweerga zorgen dat ze een antistof krijgt. Al hoop ik niet dat het zover komt.
Wb spin: Ik dacht slim te zijn en hem weg te blazen. Ware het niet dat spinnen natuurlijk een web maken en kunnen blijven hangen om vervolgens weer omhoog te klimmen... Idd doodslaan. Moet zeggen dat ik hem wel de hele dag heb voelen lopen overal (tussen mijn oren dus
)
Wb spin: Ik dacht slim te zijn en hem weg te blazen. Ware het niet dat spinnen natuurlijk een web maken en kunnen blijven hangen om vervolgens weer omhoog te klimmen... Idd doodslaan. Moet zeggen dat ik hem wel de hele dag heb voelen lopen overal (tussen mijn oren dus

-
- Speurneus
-
- Speurneus
ik zou zo graag eens naar australie willen maar de creepy crawly`s houden me echt een beetje tegen
toen ik een keer zag dat zo`n trechterspin giftanden heeft die zelfs door de nagel van je grote teen heen prikken
ik weet het..miljoenen gezonde aussies
dus ook ik heb last van beesies tussen de oren
ik wens je echt oprecht heel veel plezier toe,het lijkt me een geweldige ervaring!

toen ik een keer zag dat zo`n trechterspin giftanden heeft die zelfs door de nagel van je grote teen heen prikken

ik weet het..miljoenen gezonde aussies

ik wens je echt oprecht heel veel plezier toe,het lijkt me een geweldige ervaring!

-
- Grote hondenneus
Sja, gewoon goed opletten, en daar zijn wij Nederlanders niet zo goed op getraind. Zo liep ik (tegen orders in) op mijn slippertjes door de tuin, waar later die middag een red belly snake werd gevonden":

Keek ik naar een dode kever of zo, niet bewust dat ik met mijn neus voor het huis van de Funnel web spider zat, héél dodelijk beestje:

niet te vergeten de huis-tuin-en-keuken-spin, ook dodelijk:

black widow
Leuk, Australië, super mooi daar!!!! Ik ga zeker nog terug en als ik ooit wil emigreren is het daarheen!!!!
Veel plezier nog met jullie reis!!
Al banana bread geprobeerd? En beef pies van Pie face??? Dat is zooooooooooo lekker!!!!!!!!

Keek ik naar een dode kever of zo, niet bewust dat ik met mijn neus voor het huis van de Funnel web spider zat, héél dodelijk beestje:

niet te vergeten de huis-tuin-en-keuken-spin, ook dodelijk:

black widow

Leuk, Australië, super mooi daar!!!! Ik ga zeker nog terug en als ik ooit wil emigreren is het daarheen!!!!
Veel plezier nog met jullie reis!!
Al banana bread geprobeerd? En beef pies van Pie face??? Dat is zooooooooooo lekker!!!!!!!!

-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat een leuke foto's zeg!
Ik heb even je album op facebook bekeken. Dat is puur genieten!
Wij hebben familie in Australië (in Adelaïde en nog ergens langs de oostkust) en zijn daar ook een paar keer geweest. Het is inderdaad zo dat iedereen er daar heel relaxed over doet, maar het kan inderdaad gebeuren dat je ineens een giftige spin of slag in he tuin of huis hebt.
Maar ja, het is zo'n heerlijk land en als je er eenmaal bent sta je er niet constant bij stil.

Wij hebben familie in Australië (in Adelaïde en nog ergens langs de oostkust) en zijn daar ook een paar keer geweest. Het is inderdaad zo dat iedereen er daar heel relaxed over doet, maar het kan inderdaad gebeuren dat je ineens een giftige spin of slag in he tuin of huis hebt.

Maar ja, het is zo'n heerlijk land en als je er eenmaal bent sta je er niet constant bij stil.