vloervraag
-
vanhaut
- Grote hondenneus

vloervraag
Titel zegt het.. We hebben nu laminaat en ivm Yara (onze pupsel die bijna komt) moeten we uiteraard de gladde vloer bedekken.. Toen Bo bij ons kwam hebben we gekozen voor tapijt maar dat werd , door een ongelukje zo nu en dan, best smerig. Nu las ik dat vinyl ook goed stroef is..
Is dat zo ? Kan en mag een pup wel op een vinyl vloer ? Wie heeft hier ervaring mee ?
Is dat zo ? Kan en mag een pup wel op een vinyl vloer ? Wie heeft hier ervaring mee ?
-
sharon66057
- Speurneus

Je hebt vinyl met een werkje erin en dat is best stroef, maar je hebt ook glad vinyl en dat is weer te glad voor een pup, er zit dus wel verschil tussen 

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
vanhaut
- Grote hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

Dat kan volgens mij best. Wij hebben vinyl in huis met houtstructuur, is net echt. Noah die glijd er niet op uit daar hebben we bewust naar gekeken 

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
roelien
Ik heb vinyl met houtstructuur in de gang en pups glijden hier toch veel meer en makkelijker op uit dan op vloerbedekking.
Als je bang bent voor vlekken zou je ook tapijttegels kunnen nemen, zit er dan een vlek in die er echt niet meer uit wil dan leg je er een nieuwe tegel in of een hele donkere kleur vloerbedekking nemen
Als je bang bent voor vlekken zou je ook tapijttegels kunnen nemen, zit er dan een vlek in die er echt niet meer uit wil dan leg je er een nieuwe tegel in of een hele donkere kleur vloerbedekking nemen
-
vanhaut
- Grote hondenneus

ik was niet echt bang voor vlekke, vindt het wel lelijk! MAar nog banger ben ik voor rafels aan het tapijt waar ze aan kon gaan kluiven.. We hebben uiteindelijk een karpet op maat laten maken bij de Kwantum .. 4 x 4 m.. Prijs viel ons reuze mee en we denken dat dit toch het meest slipvaste is voor haar.