Onze kleine Boaz
-
Lankmark
- Grote hondenneus

-
Katootje
- Hele grote hondenneus

-
kiaora
Kan me hier allen bij aan sluiten! Top mensen en top fokker met het hart op de juiste plaats!Lankmark schreef:Wat een lieffie!!!!! Zo te zien komt hij uit Almere. Dacht het al aan de foto's te zien aan de tuin. Toen ik Zimyis zag staan wist ik het zeker. Een goede keus! Helen en Paul zijn echt schatten! geniet ervan.
na het lezen van je andere topic dacht ik "ga eens kijken of er toevallig al wat foto's gepost zijn" en ja hoor...Maar wil graag up-to-date foto's!
Zag in je topic over het aan de riem lopen dat je een pupperd van Rooz hebt en zoals gezegd...heb er nog een week voor ze uitvlogen, heerlijk mee geknuffeld en zelfs foto's van gemaakt,alhoewel die niet echt duidelijk zijn.
Maar wat een heerlijk manneke heb je!
Het was een mooi nestje en heerlijke knuffeltjes.
Had er bijna een mee genomen
-
Petra1987
-
kiaora
-
Petra1987
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
kiaora
Yep,dan weet ik het nu zeker...je hebt geluk dat je hem nog hebt!
Was helemaal weg van jou pupperd. ik zei al tegen Helen "heb een hele grote tas bij...Daar kan hij best in!"
Maar idd was het bandje net groen.Ik noemde het ook steeds groen ipv goud...
Maar volgens mij is de foto van het pupje dat zijn tong uitsteekt,Boaz,want die heb ik het meeste op de kiek gezet. Heb ook nog een leuke foto dat hij liggend aan het spelen is,maar wat een lekker stevig beertje met heerlijk grote poten heb je!
Was helemaal weg van jou pupperd. ik zei al tegen Helen "heb een hele grote tas bij...Daar kan hij best in!"
Maar idd was het bandje net groen.Ik noemde het ook steeds groen ipv goud...
Maar volgens mij is de foto van het pupje dat zijn tong uitsteekt,Boaz,want die heb ik het meeste op de kiek gezet. Heb ook nog een leuke foto dat hij liggend aan het spelen is,maar wat een lekker stevig beertje met heerlijk grote poten heb je!
-
Janine