Jachttraining, ik wil met asta weer wat gaan doen qua cursus
-
AnP
- Hele grote hondenneus

Jachttraining, ik wil met asta weer wat gaan doen qua cursus
met een labje van bijna 5 jaar?
Wil weer iets leuks met asta gaan doen en zat hieraan te denken, maar is ze daar al te oud voor of zijn er wel cursussen waar we aan mee kunnen doen?
Ga ook weer behendigheid doen in januari.
Wil weer iets leuks met asta gaan doen en zat hieraan te denken, maar is ze daar al te oud voor of zijn er wel cursussen waar we aan mee kunnen doen?
Ga ook weer behendigheid doen in januari.
-
Boukje
- Hele grote hondenneus

DOEN!
Echt joh, ik heb zo'n spijt dat ik nooit jachttraining heb gedaan met Sara. Ze hebben me verteld dat ze slechte gewrichten had toen ze anderhalf was. Nu is ze 7 en is daar geen enkel bewijs voor, nooit problemen gehad ook. Maar ik vind Sara nu dus wel te oud om nog jachttraining te gaan doen/beginnen.
Was ze 5 en wist ik wat ik nu wist dan zou ik er zeker voor gaan.
Neem aan dat Asta ook wel wat basis dingen van jachttraining kan?
Dan kun je zo meedoen.
Ik heb eens 1 les mee mogen draaien en Sara deed niet onder voor de andere die allang cursus hadden.
Echt hoor, gewoon lekker doen als je daar zin in hebt.
Echt joh, ik heb zo'n spijt dat ik nooit jachttraining heb gedaan met Sara. Ze hebben me verteld dat ze slechte gewrichten had toen ze anderhalf was. Nu is ze 7 en is daar geen enkel bewijs voor, nooit problemen gehad ook. Maar ik vind Sara nu dus wel te oud om nog jachttraining te gaan doen/beginnen.
Was ze 5 en wist ik wat ik nu wist dan zou ik er zeker voor gaan.
Neem aan dat Asta ook wel wat basis dingen van jachttraining kan?
Dan kun je zo meedoen.
Ik heb eens 1 les mee mogen draaien en Sara deed niet onder voor de andere die allang cursus hadden.
Echt hoor, gewoon lekker doen als je daar zin in hebt.
-
AnP
- Hele grote hondenneus

Voor jou apporteerde ze hem wel ja mij springt ze ondersteboven
Ze kent niet echt veel basisdingen uit de jacht, bij mij ging ze op cursus om me heen rennen met het apporteerblok
wel gehoorzaamheid alhoewel ik dat ook weer serieuzer moet gaan oppakken daarom wil ik ook weer cursus/ training met haar gaan doen.
Ze kent niet echt veel basisdingen uit de jacht, bij mij ging ze op cursus om me heen rennen met het apporteerblok
-
kiaora
-
Pandora
- Speurneus

Maar... wat ik bedoelde was: het zit er wel in!AnP schreef:Voor jou apporteerde ze hem wel ja mij springt ze ondersteboven![]()
Ze kent niet echt veel basisdingen uit de jacht, bij mij ging ze op cursus om me heen rennen met het apporteerblokwel gehoorzaamheid alhoewel ik dat ook weer serieuzer moet gaan oppakken daarom wil ik ook weer cursus/ training met haar gaan doen.
De basis is: De hond wil/kan een dummy ophalen en netjes afleveren. En Asta kan dat
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Jutta
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

Nee, niet echt. Ik weet dat er iets zit in Delft maar kan het ook niet vinden. Misschien meer richting Den Haag???AnP schreef:Gehoorzaamheid kende ze het trukje wel dan gaat ze klieren en grapjes uithalen.
Nog tips voor een leuke jachttraining? zit totaal niet in die wereld zat al ff te kijken op internet
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
Els
- Speurneus

Heb je hier iets aan?
http://www.pascalderksen.nl/locatie-en-tijd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pascalderksen.nl/locatie-en-tijd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.