Rede...............Ik wil ook naar de NIMROD
NIMROD 2011
-
Dinie
- Speurneus

-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Ik ben nog nooit naar zoiets gaan kijken maar het lijkt me heel gaaf.
Wat ik me alleen afvraag, hoeveel zie je eigenlijk? Kun je zelf kiezen waar je aan de kant gaat staan achter een afzetting oid (op gepaste afstand). Of alleen een gedeelte ivm het niet afleiden van de hond?
Wat ik me alleen afvraag, hoeveel zie je eigenlijk? Kun je zelf kiezen waar je aan de kant gaat staan achter een afzetting oid (op gepaste afstand). Of alleen een gedeelte ivm het niet afleiden van de hond?
-
donna
- Middelgrote hondenneus

Ook ik ga weer naar de Nimrod, samen met mijn trainingsmaatje. We laten de honden thuis, manlief past op en wij gaan de hele dag genieten. De proeven worden zo uitgezet dat je ze goed kunt volgen.
Locatie is bekend: de Nimrodproef vindt plaats in Noord-Brabant op het omligggende landgoed bij Kasteel Maurick in Vught.
Wanneer je je vrij kunt maken zou ik zeker gaan. Dat hoeft natuurlijk niet, des te meer is er voor ons te zien.
Locatie is bekend: de Nimrodproef vindt plaats in Noord-Brabant op het omligggende landgoed bij Kasteel Maurick in Vught.
Wanneer je je vrij kunt maken zou ik zeker gaan. Dat hoeft natuurlijk niet, des te meer is er voor ons te zien.
-
Zootje
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
speurneus carola
- Speurneus

-
Zootje
@ Saskia ja we kennen het helemaal niet maar Nienke (bazin) die doet al jaren jachttraining met haar eigen labjes ook... En die vroeg of we zin hadden om te komen kijken (mn vriend krijgt er zelfs vrij voor
)
Nemen jullie de honden mee of niet? We zullen elkaar vast wel zien in ieder geval dan!
Die van ons gaat denk ik niet mee... ! Die zou veel te graag mee willen doen denk ik
Nemen jullie de honden mee of niet? We zullen elkaar vast wel zien in ieder geval dan!
Die van ons gaat denk ik niet mee... ! Die zou veel te graag mee willen doen denk ik
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
margreet
- Grote hondenneus

Het is voor de honden van bezoekers helemaal niet fijn om mee te gaan,moeten de hele dag aan de lijn en natuurlijk geen geblaf etc.
Bovendien staan de mensen vaak in drommen langs de hekken,waar moeten ze dan liggen?
Ook voor jezelf is het leuker zonder honden dan kan je tenminste alles beter zien.
Ik ga voor de zesde keer genieten
Bovendien staan de mensen vaak in drommen langs de hekken,waar moeten ze dan liggen?
Ook voor jezelf is het leuker zonder honden dan kan je tenminste alles beter zien.
Ik ga voor de zesde keer genieten

Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
-
kiaora