Proteq/ Ohra??
Proteq/ Ohra??
Ben op zoek naar een goed verzekering voor Tess.
Bij Proteq is ze standaard verzekerd voor HD/ED en betalen we € 28.42 aan premie (50% kosten sterilisatie vergoed)
Bij Ohra betalen we € 17.15 en is ze 100 % verzekerd voor sterilisatie in het eerste jaar, maar weer niet voor HD/ED.
Wat is nu wijsheid?
Bij Proteq is ze standaard verzekerd voor HD/ED en betalen we € 28.42 aan premie (50% kosten sterilisatie vergoed)
Bij Ohra betalen we € 17.15 en is ze 100 % verzekerd voor sterilisatie in het eerste jaar, maar weer niet voor HD/ED.
Wat is nu wijsheid?
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Hmm k blijf proteq zelf het fijnst vinden..
Zeker tegenwoordig, als je DA is aangesloten krijg je alleen het resterende bedrag dat je moet betalen
Was laatst met een vd katten twee keer in drie dagen geweest.. Moest iets meer dan 8 euro zelf betalen... Scheelt toch
Zeker tegenwoordig, als je DA is aangesloten krijg je alleen het resterende bedrag dat je moet betalen

Was laatst met een vd katten twee keer in drie dagen geweest.. Moest iets meer dan 8 euro zelf betalen... Scheelt toch

Groetjes Chantal en een poot van Shadow 

-
- Hele grote hondenneus
Re: Proteq/ Ohra??
Ik vind de verzekeringen zo ontzettend duur. In jouw voorbeeld van Proteq dus al 360 euro per jaar, en dan moet je de sterilisatie nog voor de helft betalen, en volgens mij moet je ook van andere behandelingen nog een deel betalen.Dee schreef:Ben op zoek naar een goed verzekering voor Tess.
Wat is nu wijsheid?
Ik denk dat je je moet afvragen waarvoor je verzekerd wilt zijn.
Inentingen?
Sterilisatie?
HD/ED?
En wat wil je laten doen? Tot hoever wil je gaan met operaties en therapieën?
Dan kun je de kosten en verschillende vergoedingen vergelijken, en kijken of het de moeite waard is.
Ik verzeker Leentje in ieder geval niet, en neem dus bewust het risico dat het een keer flink gaat kosten. Ik betaal liever voor wat ik daadwerkelijk afneem, dan dat ik misschien jaren voor niks betaal....
Ikzelf heb de honden jongste verzekerd bij de Nationalehuisdierverzekering van Delta Loyd.De oudste krijg ik vanwege haar leeftijd nergens verzekerd.Maar wat ben ik blij dat ik die verzekering heb!!In een jaar tijd heb ik door ongelukjes enz al voor ruim 1000 euro gedeclareerd.Ik moet 20% zelf betalen maar dat is dus wel een verschil van 800 eruo!!!En een ongeluk of ziekte kan elke hond overkomen.Vroeger vond ik ook een verzekering onzin maar wat ben ik blij dat ik het heb zeg.Ik betaal overigens 18,43 per maand voor Binky.Succes met het zoeken van de passende verzekering want makkelijk is het idd niet,er zijn er zoveel.
-
- Speurneus
Klopt dat Proteq duur is maar je hebt geen problemen, HD/ED worden ook vergoedt en stel dat je dat nou net nodig hebt
Ik heb Amy bij Proteq verzekerd, Bommel niet (die heeft al teveel, helaas wordt het dan niet meer vergoed)

Ik heb Amy bij Proteq verzekerd, Bommel niet (die heeft al teveel, helaas wordt het dan niet meer vergoed)
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you

02-06-2007

-
- Speurneus
Wat denk je dat operaties kosten? Die worden tegenwoordig ook vergoed he, niet iedereen heeft dat soort bedragen even op de spaarrekening staan.Desdemona schreef:Ik begrijp niet waarom mensen nog verzekerd willen zijn bij Proteq.
Je betaald premie, als ze 8 jaar zijn een verouderingstoeslag van 10%
En dan nog de 19% die je zelf moet betalen.....dat is een hoop geld hoor!
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi

-
- Speurneus
James en Bob bij Proteq en mijn advies is zeker laten verzekeren! Voor beiden heb ik het er al lang en breed uit. Proteq betaalt altijd netjes uit, gespecificeerde rekeningen etc.

-
- Speurneus
Noah is ook verzekerd bij Proteq en ik ben zeer tevreden.
Nu hebben ze zelfs hd en ed in het pakket, voor ons helaas te laat gekomen maar toch we hebben al heel veel andere zaken vergoed gehad zonder gezeur!
Ze zijn erg netjes met de afhandeling, ik laat bij mijn dierenarts het pasje zien en ik hoef niks voor te schieten, krijg later van de verzekering een rekening van wat ik zelf bij moet betalen (je DA moet hier trouwens wel aan mee willen werken)
Ik zou het verschrikkelijk vinden als Noah iets zou hebben *klopt het heel hard af op onbewerkt hout!* en ik zou een evt operatie daarvoor niet kunnen betalen op dat moment.... nee dan betaal ik liever een bedrag per maand zodat hij goed verzekerd is.
Nu hebben ze zelfs hd en ed in het pakket, voor ons helaas te laat gekomen maar toch we hebben al heel veel andere zaken vergoed gehad zonder gezeur!
Ze zijn erg netjes met de afhandeling, ik laat bij mijn dierenarts het pasje zien en ik hoef niks voor te schieten, krijg later van de verzekering een rekening van wat ik zelf bij moet betalen (je DA moet hier trouwens wel aan mee willen werken)
Ik zou het verschrikkelijk vinden als Noah iets zou hebben *klopt het heel hard af op onbewerkt hout!* en ik zou een evt operatie daarvoor niet kunnen betalen op dat moment.... nee dan betaal ik liever een bedrag per maand zodat hij goed verzekerd is.

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Helemaal mee oneens sorry.Desdemona schreef:Ik begrijp niet waarom mensen nog verzekerd willen zijn bij Proteq.
Je betaald premie, als ze 8 jaar zijn een verouderingstoeslag van 10%
En dan nog de 19% die je zelf moet betalen.....dat is een hoop geld hoor!
Bij Chester die 8 was betaalde we niets meer dan zijn normale premie.
Trouwens hij had nog al een wat kleins hebben de verzekering er dubbel en dwars uitgehaald laat zo maar zeggen.
Bolton en Floyd zijn hier bij proteq verzekerd alleen al vanwege snelle en goede afhandeling die ze daar hanteren.
Ik beveel proteq bij deze juist aan, maar het is maar een opmerking mijnerzijds iedereen is vrij in welke vorm hij kiest natuurlijk