Dosering glucosamine

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

sharon66057 schreef:Zo zie je maar, denk je het al die tijd goed te doen en dan lees je later weer heel iets anders....
Een goede visolie geven wij er gelukkig ook bij sinds een lange tijd (daarvoor altijd van de kruidvat) en ook de teunisbloemolie krijgt hij binnen.
Ja... moeilijk, ik had in eerste instantie alleen voor Puur Natuur gekozen ivm de leeftijd. Misschien zijn de inzichten over een jaar weer anders :wink:
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Desdemona »

Is ook verwarrend, ik heb het ook gegeven. Tot ik dit hoorde.
Wat ook verwarrend is is dat de ingrediënten van Puur natuur op veel sites nog niet zijn gewijzigd, in de oude zat namelijk wel calcium de nieuwe niet.
Zit ook geen gember meer in en duivelsklauw, de oude wel.
De beste gluco's waren volgens hem die van Phytonics en Puur Natuur.
Teunisbloemolie ben ik niet bekend mee.
Als mijn hond een ontsteking had in dr gewrichten (Mank liep) dan moest ik drie maal daags gluco geven en drie maal daags visolie van Doils. (Gek genoeg de skin versie)
toscak
Speurneus
Speurneus

Desdemona schreef:Is ook verwarrend, ik heb het ook gegeven. Tot ik dit hoorde.
Wat ook verwarrend is is dat de ingrediënten van Puur natuur op veel sites nog niet zijn gewijzigd, in de oude zat namelijk wel calcium de nieuwe niet.Zit ook geen gember meer in en duivelsklauw, de oude wel.
De beste gluco's waren volgens hem die van Phytonics en Puur Natuur.
Teunisbloemolie ben ik niet bekend mee.
Als mijn hond een ontsteking had in dr gewrichten (Mank liep) dan moest ik drie maal daags gluco geven en drie maal daags visolie van Doils. (Gek genoeg de skin versie)
Klopt, daardoor vielen veeeel sites af omdat ik die gewoon niet durfde te bestellen.
James krijgt 2 maatschepjes en Bobje anderhalf. Dit lijkt zeker genoeg te zijn, in de toekomst probeer ik een beetje af te bouwen naar 1 schepje per dag. Beide jongens krijgen wel de volledige dosering Joint iedere dag.

Weet je waarom je de skin versie moest geven?
toscak
Speurneus
Speurneus

@Sharon, heb je al iemand voor Corta RX? Ik wil anders wel voor je bestellen hoor. Zag je topic op BP
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

@ Sharon Ik ben heel benieuwd wat de Corta voor Noah gaat doen, hou je ons op de hoogte?
Ik ben nu vrij dus je menu komt er met een dag of twee aan hoor :wink:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Ik geef Missy al heel lang Groene Os. Schrik hier wel een beetje van eigenlijk. Wat is een beter merk dan? Doils Joint? :confused:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

toscak schreef:@Sharon, heb je al iemand voor Corta RX? Ik wil anders wel voor je bestellen hoor. Zag je topic op BP
Heel lief van je maar het is niet meer nodig :)
Klinkt heel stom maar mijn vriend heeft een creditcard :oops:
En ja ik wist dat niet :? ik ging er vanuit dat we er geen hadden en heb het er dan ook niet met hem over gehad.
Hij heeft hem in al die tijd dat we samen zijn ook niet gebruikt en toevallig kreeg hij vorige week een nieuw pasje binnen, toen hij vertelde dat hij nog even zijn pasje moest activeren voelde ik me wel heel blond :lol:
Maar in ieder geval bedankt!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Roos schreef:@ Sharon Ik ben heel benieuwd wat de Corta voor Noah gaat doen, hou je ons op de hoogte?
Ik ben nu vrij dus je menu komt er met een dag of twee aan hoor :wink:
Natuurlijk doe ik dat :wink:
Enne rustig aan hoor ik zie het wel verschijnen!
Afbeelding

sharon66057
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef::shock: Ik geef Missy al heel lang Groene Os. Schrik hier wel een beetje van eigenlijk. Wat is een beter merk dan? Doils Joint? :confused:
Doils Joint is een visolie. Misschien is de gluco van Puur iets voor jou? Ik heb er zelf geen ervaringen mee maar hierboven word het genoemd.
Ik ga zelf als de pot bijna op is iets bestellen uit Amerika waar ik veel goeds over heb gelezen maar Noah heeft dan ook echt wel iets sterkers nodig heb ik het idee :)
Afbeelding

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

sharon66057 schreef:
Saskia.Bernadette schreef::shock: Ik geef Missy al heel lang Groene Os. Schrik hier wel een beetje van eigenlijk. Wat is een beter merk dan? Doils Joint? :confused:
Doils Joint is een visolie. Misschien is de gluco van Puur iets voor jou? Ik heb er zelf geen ervaringen mee maar hierboven word het genoemd.
Ik ga zelf als de pot bijna op is iets bestellen uit Amerika waar ik veel goeds over heb gelezen maar Noah heeft dan ook echt wel iets sterkers nodig heb ik het idee :)
Wat ga je bestellen dan? Kan ik even googlen en lezen. :D

Ik ga me er weer in verdiepen. Maar ik maar de pot (net een nieuwe) toch nog maar op denk ik. :roll:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:
sharon66057 schreef:

Ik ga me er weer in verdiepen. Maar ik maar de pot (net een nieuwe) toch nog maar op denk ik. :roll:
Google maar eens op Corta RX :)
Afbeelding

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

sharon66057 schreef:
Saskia.Bernadette schreef:
sharon66057 schreef: Doils Joint is een visolie. Misschien is de gluco van Puur iets voor jou? Ik heb er zelf geen ervaringen mee maar hierboven word het genoemd.

Google maar eens op Corta RX :)
Dank je wel. :klasse:
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Desdemona »

Ik bestel Puur Natuur altijd bij Agradi. Bevalt prima! Ze hebben ook vaak leuke aanbiedingen, zo heb ik heel vaak een actiebon van €7.50 dat scheelt toch.
Ik ben dus erg tevreden over Puur Natuur, toen ik nog onwetend Groene Os gebruikte had ze echt veel meer last.
toscak schreef:Weet je waarom je de skin versie moest geven?
Ik heb dit op advies van Erwin van Gijtenbeek gebruikt, dit omdat ik op een orthomoculair concult ben geweest, hij is van Any Animal en kan ik echt iedereen aanraden.
De drie dubbele dosis gluco en visolie heeft echt heeeel erg goed gedaan, ik zie nu niets meer aan dr.
Ik zal Erwin van de week eens bellen waarom hij juist de Skin uit het vak pakte, dan laat ik jullie dat nog weten.
Wel weet ik dat het om de EPA waarde ging, maar gek genoeg is die in de Joints veel hoger.
Horen jullie nog van mij.
Hoe oud is jou hond? En welke klachten heeft hij?
toscak
Speurneus
Speurneus

Ow goed, ben benieuwd waarom de skin versie!
toscak
Speurneus
Speurneus

sharon66057 schreef:
toscak schreef:@Sharon, heb je al iemand voor Corta RX? Ik wil anders wel voor je bestellen hoor. Zag je topic op BP
Heel lief van je maar het is niet meer nodig :)
Klinkt heel stom maar mijn vriend heeft een creditcard :oops:
En ja ik wist dat niet :? ik ging er vanuit dat we er geen hadden en heb het er dan ook niet met hem over gehad.
Hij heeft hem in al die tijd dat we samen zijn ook niet gebruikt en toevallig kreeg hij vorige week een nieuw pasje binnen, toen hij vertelde dat hij nog even zijn pasje moest activeren voelde ik me wel heel blond :lol:
Maar in ieder geval bedankt!
:lol: Ok!
Ben ook benieuwd naar jouw ervaringen met Corta RX. Ik houd Corta RX in mijn achterhoofd, maar voor nu is de Puur nog meer dan voldoende.
Plaats reactie