Nu w88 op de officiele goedkeuring maar dat zal wel goedkomen..
Onze kennelnaam zal worden
Of storm's legacy
Omdat onze prachtige mooie lieverd ons hele leven op zijn kop heeft gezet...Storm wat ben je toch een geweldige hond! Nog elke minuut van de dag ben ik zooo blij dat hij bij ons is komen wonen!!
En door hem is er een labradorwereld voor ons open gegaan. En toen kwam Iceman en vlak daarna Summer als kado..en nu hebben we 3 weken geleden een nieuw kadootje in ons hart gesloten..Fall..onze mooie blonde kerel van 18 mnd!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Aldinne schreef:Prachtige naam!!
Enuh gefeliciteerd met jullie nieuwe mannetje.. Ben wel weer heel nieuwsgierig, maar waar komt jullie nieuwe mannetje vandaan..
thanks!
Hij heet Mollywoods Bright Star..had eerst een andere roepnaam maar omdat we hem er echt willen laten bij horen...heet hij nu Fall...Storm, Ice, Summer en Fall
Ik was op slag verliefd op hem toen ik hem zag. We hebben hem gekregen van zijn fokker...net als dat we Summer hebben gekregen van haar fokker ...
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Dit is Fall..onze mooie lieve blonde kerel! Hij is nu op krachtvoer zodat ie wat kan aankomen en we zijn met een fietsschema begonnen om spiertjes te kweken .. komt helemaal goed
En volgens mij is Fall een half broertje van mijn Bearke, prachtige vent is het !! Gaat het goed met de mannen bij elkaar ?
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013