klopt kim..wat leuk!! hebben de zelfde papa..Quincy!
Ik vind de lijn van Fall idd ook heel mooi Els..
De mannen doen het goed hoor. En onze koningin ook ..
Fall is alleen wat onwennig in huis.. en de 'kleintjes' (Ice en Sum) willen in de avond rust dus dat vertellen ze hem dan ook wel ..
Storm is lekker relaxed daarin en laat hem gewoon tot ie rustiger is geworden. Gisteren met alle 4 naar het bos was 1 groot feest, wat waren we trots op ons 4-tal...mensen, honden en kids..het ging allemaal prima ze zijn geweldig!!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Mooie kennelnaam en mooie Fall wat een mooie kop
Hij is ook een half broertje van mijn Faith die heeft ook Quincy als papa
En mijn Joy heeft Quincy als opa
Gefeliciteerd met jullie mooie kennelnaam, en jullie mooie Fall
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
labbers schreef:klopt kim..wat leuk!! hebben de zelfde papa..Quincy!
Ik vind de lijn van Fall idd ook heel mooi Els..
De mannen doen het goed hoor. En onze koningin ook ..
Fall is alleen wat onwennig in huis.. en de 'kleintjes' (Ice en Sum) willen in de avond rust dus dat vertellen ze hem dan ook wel ..
Storm is lekker relaxed daarin en laat hem gewoon tot ie rustiger is geworden. Gisteren met alle 4 naar het bos was 1 groot feest, wat waren we trots op ons 4-tal...mensen, honden en kids..het ging allemaal prima ze zijn geweldig!!
Quincy is een ongelofelijke knapperd en lieverd !
Fall is echt uit prachtige lijnen, maar jullie andere labjes zijn al net zo knap jullie mogen trots zijn op jullie 4 tal
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
jeetje wat een lieve en leuke reacties allemaal...word er een beetje stil van
Maar doet me goed.. we hebben de afgelopen maanden keihard gewerkt..en nog..a.s. zaterdag is nl de opendag voor onze nieuwe locatie van running buddies..en af en toe was het echt afzien. Maar dan ga je met je stelletje labbies naar het strand of het bos en dan krijg je gewoon weer energie..dat doen ze met je!! Nooit geweten dat je zo verliefd kon zijn op je honden..en dat ze je leven echt zo ontzettend verrijken . En dat is zo leuk aan hier..iedereen hier begrijpt dat..en dan verklaart niemand je voor gek als je zulke uitspraken doet als 'ik geniet gewoon al van ze door naar ze te kijken'
@ kim, ken jij Quincy? Ik hoor idd steeds dat het zo'n lieverd is. De vader van onze andere doggies heb ik nl ook zelf gezien, maar van Fall natuurlijk niet.
labbers schreef:@ kim, ken jij Quincy? Ik hoor idd steeds dat het zo'n lieverd is. De vader van onze andere doggies heb ik nl ook zelf gezien, maar van Fall natuurlijk niet.
Yep, hij is namelijk van de fokker van Bearke
Heb hem nu een paar keer gezien en was vanaf de eerste keer opslag verliefd op hem. Het is echt een flinke vent en een mega knuffelbeer.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013