Ice en Summer HD uitslag binnen
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
ik denk dat ik nog heel even wacht tot ik ietsje meer zekerheid heb dat ie ook echt doorgaatAldinne schreef:wil je jullie kennelnaam al delen..![]()
![]()
labbers schreef:gefeliciteerdAldinne schreef:Super, gefeliciteerd!!![]()
Enuh de controle van de rvb is niks spannends hoor.. Hier is hij nog geen 10 min binnen geweest.. Chips contoleren en stambomen zien that's it..![]()
Mijn kennelnaam is van de week erkend.....nou we zullen zien hoe lang ze hier blijven
Hoelang zat er bij jouw tussen het bezoek en de erkening?
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
honesto do campo verde
Van harte gefeliciteerd!!!
Bezoek van de RVB stelt niks voor, was binnen een half uurtje vertrokken. Dat half uurtje kwam omdat hij de chip van Pris niet kon vinden, uiteindelijk wel en dat de koffie goed warm was
.
Toen ik mn kennelnaam aanvroeg kreeg ik na een dag al bericht dat deze al bestond en of ik deze wilde aanpassen...Hoor je niks dan zal deze wel oke zijn. Duurde in totaal een maand of 3 voor we de officiele papieren in de bus hadden.
Bezoek van de RVB stelt niks voor, was binnen een half uurtje vertrokken. Dat half uurtje kwam omdat hij de chip van Pris niet kon vinden, uiteindelijk wel en dat de koffie goed warm was
Toen ik mn kennelnaam aanvroeg kreeg ik na een dag al bericht dat deze al bestond en of ik deze wilde aanpassen...Hoor je niks dan zal deze wel oke zijn. Duurde in totaal een maand of 3 voor we de officiele papieren in de bus hadden.
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Nou de dame van de RvB is geweest, was gezellig! Ze kon het in eerste instantie niet vinden..dat hebben wel meer mensen..navigatie doet een beetje maf hier, maar is gelukkig toch nog aangekomen
.
Ik ben heel benieuwd hoelang het gaat duren..maar volgens haar moest het echt wel in orde zijn voor Summer's volgende loopsheid. De naam staat nu ook al op de website van de RvB..dus ik lanceer m hier ook maar dan
Of storm's legacy
Ik ben heel benieuwd hoelang het gaat duren..maar volgens haar moest het echt wel in orde zijn voor Summer's volgende loopsheid. De naam staat nu ook al op de website van de RvB..dus ik lanceer m hier ook maar dan
Of storm's legacy
-
Aldinne
- Middelgrote hondenneus

Dat duurde behoorlijk lang.. Denk dat er 3 maanden tussen zat, als het al geen 4 waren..
labbers schreef:ik denk dat ik nog heel even wacht tot ik ietsje meer zekerheid heb dat ie ook echt doorgaatAldinne schreef:wil je jullie kennelnaam al delen..![]()
![]()
labbers schreef: gefeliciteerd...nou we zullen zien hoe lang ze hier blijven
..
Hoelang zat er bij jouw tussen het bezoek en de erkening?
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun

-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Thanks...ik ga 'mijn' meiske wel missen hoor..zat toevallig net de agenda in te vullen..zie haar pas weer 7 decemberChica schreef:Mede namens Chica Gefliciteerd!
Wat zal ze trots zijn op haar Buddies..
J&C
Anyway..fijne vakantie en niet weer zo poepbruin terug komen he!!