Vandaag is dan eindelijk het bericht gekomen dat onze pup geboren is.
Een nestje van 3 reuen en 1 teefje Wij krijgen het teefje.
Nu nog een naam. Ik ben op zoekk naar een naam die leuk klinkt en past bij Noa en Britt Dit zijn onze andere labradors.
Ik zoek iets origineels maar er staan zoveel namen op internet datje door de bomen het bos niet meer ziet. Wie helpt me aan een leuke naam?
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Gefeliciteerd met je puppenkindje lekker genieten van de voorbereidingen
En tja namen vond ik ook al zo crime om een leuke te vinden
Dat is zo aan eigen smaak verbonden
Proficiat met je puppen-meisje!
En veel succes met het verzinnen van een naam....Altijd weer moeilijk...
(alhoewel ik de namen voor een reu of teef alweer paraat heb voor over een paar jaar... )
Gefeliciteerd, leuk een pupje erbij. Ik vind Saar, Floor, Rebbel en uiteraard Zyva erg leuk. Succes met namen verzinnen. Ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Onze nieuwe pup komt van dezelfde fokker waar we onze Saar vandaan gehaald hebben Vader van Noa en Opa en vader van Saar zitten ook in deze teef. Zo blijf ik een beetje in mijn eigen lijn hangen.
De fokker is van de Romi's Hoeve.
Noa, Britt en.....Dina of Karna ( naar boeken van Herbjorg Wassmo, waar ik helemaal gek op ben.) of Bibrau, Synne ( wilde ik zo graag voor Leentje gebruiken, helaas afgekeurd door de rest van de fam.)
Ik vind een Scandinavische naam erg mooi bij Britt en Noa passen...