floyd kan er wat van

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

floyd kan er wat van

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Onze Floyd is volgens mij een ondeugende puber aan het worden.
Zondag had meneer zijn tanden in de afstandsbediening van de tv gezet. Deze deed het dus niet meer. Konden alleen ned 1 aan.
Maandag een nieuwe gekregen.
Vandaag even naar de slager, kom ik thuis had meneer de telefoon kabel kapot gebeten.Gelukkig nog een snoertje liggen.
Ik heb alles maar even verbouwd dat hij nergens meer aan kan komen.
Als het nog eens gebeurd moet hij maar in de bench als we weg zijn.
tot nu toe is dat eigenlijk nooit nodig geweest.
We zien wel weer.
Anneke
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margré »

Dat klinkt inderdaad als een ondeugende puber :D
Groetjes Margré
Lebber Hope
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Caya »

Ja, heel herkenbaar! Onze Cleo WAS ook zo'n lief hondje maar inmiddels begint ze lekker te puberen. Wij dachten dat ze het gedrag van de andere honden wel zou overnemen maar nee hoor. Inmiddels heeft ze een mooi gat in een sprei gemaakt. Als we weggaan gaat ze echter haar kooi in. Maar wat ik nog erger vind is dat ze poep gaat eten. Nou ja eten, ze neemt een hap en loopt dan trots rond met een keutel van een van de anderen en als ik haar roep om mij te laten zien wat ze in haar bek heeft komt ze het keurig brengen. Je begrijpt dat wij ons terrein zo schoon mogelijk proberen te houden nu. Overdag kunnen wij zien wat ze uitspookt maar 's avonds wordt het moeilijker. Wij volgen haar nu met een zaklantaarn haha. Gelukkig slapen de Hongaren heel vroeg en zien ze ons lichtspel niet.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Nu komen de streken :D
LabraHenk

Ongelezen bericht door LabraHenk »

Hmm, dan heb ik ook nog een aantal maatregelen te nemen voor mij eerste Labrador bij me intrekt...
balou_boefje

Ongelezen bericht door balou_boefje »

Heeel herkenbaar...hier ook een afstandsbediening en een mobiele telefoon :(
Een aantal weken geleden bijna mobiel nummer 2 maar was ik net op tijd erbij. OOk mijn dochter haar pantoffels zijn helemaal aan stukken gebeten. Momenteel de post die net bezorgd is ook,dus ik hang al bij de brievenbus als ik de postbode zie lopen :lol: . Heb Balou dus alleen nog in de kamer als ik weg moet. Deze dingen gebeuren dan ook wanneer ik even weg moet.
Wij hebben voor hem nu altijd een bot in huis en daar is ie dan druk mee als ik weg ben. En heeft nog niks weer vervreten. Hoop dat t ook zo blijft !! :)

Groetjes Lia
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Wij hebben de bench opgeruimd omdat Faye toch niets sloopte, maar de laatste nachten gaat ze op onderzoek uit en leest heel erg graag tijdschriften, boeken enz. Overdag doet zij helemaal niets, ook niet wanneer ze alleen is, maar ik denk ''s morgens vroeg. Donna slaapt lekker uit en Faye leest. Ik was vergeten een boek op te ruimen en je begrijpt Faye heeft het al uit en ik was nog maar net begonnen.
We gaan de bench maar weer neer zetten dan kunnen we ook de kerstboom gaan optuigen, want ik vermoed na alle verhalen op het forum dat zij ook wel de kerstballen er uit wil halen. Ik zal alvast helpen met opruimen.
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door roxy »

:verliefd1: wat zijn ze toch liefff.... :D moet zeggen dat Jim juist in zijn pubertijd wel mee valt, als pup heeft hij wel het nodige te pakken gehad. Hij is momenteel alleen lekker aan het weg rennen van mij met bal als hij in de gaten heeft dat ik hem wil aanlijnen. Aan draadjes heeft Jim gelukkig nooit gezeten, hoop dat het niet alsnog komt, maar idd mobiels en afstandsbedieningen en boekjes die blijven interessant als ik dat weg leg gaat het verders prima...
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

By the way vanmorgen lag mijn bril keduk op de grond....
verder is ie lief hoor :twisted:
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

ja die bril das pas herkenbaar :lol: Bimmel was er dol op. Moest ik weer naar de Pearl en ik heb thuis een Pearl maar helaas kreeg geen korting :(
Plaats reactie