Lupos schreef:ooohhh wat heerlijk dat je oppasmoeder mag spelen volgende week wel foto's maken en plaatsen hier he
Ja, leuk he! Vind ik ook super leuk!
Ik vind het wel heel raar om in een huis te zijn waar 'de mensen' niet thuis zijn want zo goed ken ik ze nu ook weer niet maar dat is echt mijn 'drempeltje' waar ik overheen moet stappen, Marianne zelf heeft daar volgens mij helemaal geen last van Maar goed, komt goed!
Ik ga puppen bemoederen en honden uitlaten en puppenfoto's maken!
Geniet ze, en geef je Vicje ook een kus op zn snufferd van me? En natuurlijk Holly bol en de pupperds en de anderen die thuis blijven
Dat worden vast een paar leuke dagen
Lupos schreef:ooohhh wat heerlijk dat je oppasmoeder mag spelen volgende week wel foto's maken en plaatsen hier he
Ja, leuk he! Vind ik ook super leuk! Ik vind het wel heel raar om in een huis te zijn waar 'de mensen' niet thuis zijn want zo goed ken ik ze nu ook weer niet maar dat is echt mijn 'drempeltje' waar ik overheen moet stappen, Marianne zelf heeft daar volgens mij helemaal geen last van Maar goed, komt goed! Ik ga puppen bemoederen en honden uitlaten en puppenfoto's maken!
Geniet ze, en geef je Vicje ook een kus op zn snufferd van me? En natuurlijk Holly bol en de pupperds en de anderen die thuis blijven Dat worden vast een paar leuke dagen
Nahh, ik was niet van plan om er meteen maar bij in te trekken... één dagje is eerst wel even goed voor mij
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora schreef:Ja, leuk he! Vind ik ook super leuk! Ik vind het wel heel raar om in een huis te zijn waar 'de mensen' niet thuis zijn want zo goed ken ik ze nu ook weer niet maar dat is echt mijn 'drempeltje' waar ik overheen moet stappen, Marianne zelf heeft daar volgens mij helemaal geen last van Maar goed, komt goed! Ik ga puppen bemoederen en honden uitlaten en puppenfoto's maken!
Geniet ze, en geef je Vicje ook een kus op zn snufferd van me? En natuurlijk Holly bol en de pupperds en de anderen die thuis blijven Dat worden vast een paar leuke dagen
Nahh, ik was niet van plan om er meteen maar bij in te trekken... één dagje is eerst wel even goed voor mij
hooooo ik had in mijn achterhoofd dat je de frankrijkdagen er zou vertoeven ofzo lol, sorry, mijn brein schiet weer eens o hol
Oppassen bleek toch niet nodig maar ze zijn natuurlijk weer lekker gegroeid, het gaat prima en... dit smoeltje zegt verder alles :
Dit is één van de twee, zijn broertje is even leuk. Ik heb licht voorkeur voor het smoeltje van de foto maar eigenlijk alleen omdat hij zo lief op mijn schoot lag te slapen terwijl zijn broertje een zusje aan het aftuigen was De volgende keer is het misschien weer andersom
Het gaat zo hard... nog even en hij is bij ons thuis...
Wat een enorm aandoenlijk koppie!
Hij kijkt zooo schattig
Ik dacht destijds met Flits ook dat het toeval was dat hij toevallig die ene keer zo schattig op m'n schoot lag te slapen.
Maar uiteindelijk is hij wel het hondje geworden die ik mee naar huis kreeg!
En hij was ook het enige hondje dat steeds bij me op schoot lag en daar ook wilde slapen.
De anderen waren steeds wat onrustig en konden hun rust niet vinden bij mij op schoot of in m'n armen.
Dus wie weet betekend deze blik in zijn ogen wel: ik ga en wil met jou mee
Het kleinste reutje. Omdat Marianne vindt dat deze het beste bij ons past... en dat is een behoorlijk sterk argument!
Deze week komt de chipper en vanaf het weekend mag de eerste weg. Pontusje komt dus begin volgende week want vanaf maandag hebben we alle tijd voor hem