Cesar Millan komt weer naar Nederland!

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Cesar Millan komt weer naar Nederland!

Ongelezen bericht door jolien »

Las zojuist dat Cesar Millan weer naar NL komt, op maandag 21 mei 2012 is er weer een show in Ahoy. Aanstaande zaterdag gaan de kaartjes hiervoor in de verkoop.

Ben nog aan het twijfelen om te gaan ja of nee. Vind het programma altijd er leuk om te kijken. Vraag me alleen af of het bij de show niet veel over juist extreme gevallen gaat. Vaak gaat het toch over agressieve honden, die ik gelukkig niet heb.. :)

Maar lijkt me wel leuk om een keer te zien, dus wie weet gaan we toch!
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Wat kan je bij zo'n show verwachten? Kan je je opgeven als je een probleem hebt en als je dan 'uitverkorene' bent mag je dat dat op het podium komen vertellen; of neemt Cesar z'n eigen honden mee en gaat dan op het podium vertellen hoe het moet (zoals ook op tv) :?:
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Lars en Daniëlle schreef:Wat kan je bij zo'n show verwachten? Kan je je opgeven als je een probleem hebt en als je dan 'uitverkorene' bent mag je dat dat op het podium komen vertellen; of neemt Cesar z'n eigen honden mee en gaat dan op het podium vertellen hoe het moet (zoals ook op tv) :?:
Nee je mag je eigen hond niet meenemen. Het is inderdaad alleen kijken/luisteren naar wat Ceaser verteld en voordoet. :)
Plaats reactie