Samen trainen?
-
Jutta
- Speurneus

Is daar iets in de buurt waar je na afloop misschien een kopje koffie-thee-chocolademelk kan drinken ????? Zou wel een gezellige afsluiting zijn.
Hier achter mij ligt er eentje die er helemaal klaar voor is. Na 10 dagen rust denk ik dat hij een dummy op een kilometer afstand nog zou gaan halen zoveel energie is daar opgepropt (of juist niet en hij heeft zoiets van........ jullie kunnen mijn rug op, ik ga even iets voor mezelf doen) ben heel benieuwd.
Hier achter mij ligt er eentje die er helemaal klaar voor is. Na 10 dagen rust denk ik dat hij een dummy op een kilometer afstand nog zou gaan halen zoveel energie is daar opgepropt (of juist niet en hij heeft zoiets van........ jullie kunnen mijn rug op, ik ga even iets voor mezelf doen) ben heel benieuwd.
bedankt Sharon !
-
mullermariska
- Speurneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Ja, je kan daar wel wat drinken, maar daar zijn honden niet welkom. Is het niet leuker om gewoon allemaal wat mee te nemen en daar bij de auto te nuttigen? Stoeltje mee, gezellig nakletsen... het blijft toch droog 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
mullermariska
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
mullermariska
- Speurneus

Tuurlijk mag dat!! Gezellig!!Kay schreef:Misschien kom ik morgen wel kijken (en eventueel foto's maken...)
Als het mag natuurlijk
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Gezelli!!
Ik neem alleen Juna mee. Mees was goed onder de indruk van vandaag, dus die mag morgen met Fust en Pieter op stap. Daarnaast is zij in een grote groep nog niet zo handig. Daar is ze nog niet stabiel genoeg voor. Ik kom dus alleen met Juuntje
Ik neem alleen Juna mee. Mees was goed onder de indruk van vandaag, dus die mag morgen met Fust en Pieter op stap. Daarnaast is zij in een grote groep nog niet zo handig. Daar is ze nog niet stabiel genoeg voor. Ik kom dus alleen met Juuntje

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hé gezellig !! Dan zullen wij jurerenMarieke schreef:Ik kom ook even kijken.. Zonder Quincy..Kay schreef:Misschien kom ik morgen wel kijken (en eventueel foto's maken...)
Als het mag natuurlijk
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Hugo
-
toscak
- Speurneus

Ok, ik wilde hem niet meenemen anders zou hij alleen maar in de auto zitten, maar als jij af en toe wilt knuffelen dan mag hij ook meeKay schreef:En James ??? Dan bied ik me nl hierbij aan tot knuffelgeefster voor kanjers die geopereerd zijn !toscak schreef:Ik neem puntjes mee!!
Dat wordt dan James, Bobje, puntjes en ik en mijn goede humeur
@Mevrouw Muller: en graag de kleine puppybench mee!!