Is Hij dan gecastreerd?renate schreef:Niet iedere reu, of ik heb een apartelmolen schreef:Staat niet iedere reu klaar als hij een loops teefje tegenkomt ?
Dus dat zal waarschijnlijk niet zo veel verandering brengen.
Bram is een prachtige Lab en wat is er nog mooier dan puppy's van je eigen Kanjer![]()
Basco heeft pas geleden nog met 2 loopse teven gespeeld. Ze waren lekker aan het spelen en ravotten met zijn 3en tot de baas zei dat zijn teven beide loops warenDus ik zeg tegen hem: "ben ik blij dat mijn jongen gecastreerd is"
Ik heb voor de zekerheid Basco bij geroepen ( en meneertje kwam gewoon in 1x ) en we zijn ergens anders heen gelopen en hebben samen wat speur en apporteer spellen gedaan.
Maar mijn jongen is dan wel een beetje homoHij vind reuen interessanter dan loopse teven
Veranderd het gedrag van een reu, na het dekken?
-
lmolen
- Middelgrote hondenneus

Groetjes Lucia
-
renate
- Speurneus

Basco is inderdaad gecastreerd. Onze DH is ook gecastreerd en als zijn vriendinnetje loops is dan moet ik hem echt uit de buurt houden want dan gaat hij er het liefst bovenop. Basco heeft dat gelukkig niet maar is ook meer geïnteresseerd in reuen dan in teven ( ook qua spelen trekt hij meer naar reuen toe dan naar teven, behalve als er alleen maar teven zijn )lmolen schreef:Is Hij dan gecastreerd?renate schreef:Niet iedere reu, of ik heb een apartelmolen schreef:Staat niet iedere reu klaar als hij een loops teefje tegenkomt ?
Bram is een prachtige Lab en wat is er nog mooier dan puppy's van je eigen Kanjer![]()
Basco heeft pas geleden nog met 2 loopse teven gespeeld. Ze waren lekker aan het spelen en ravotten met zijn 3en tot de baas zei dat zijn teven beide loops warenDus ik zeg tegen hem: "ben ik blij dat mijn jongen gecastreerd is"
Ik heb voor de zekerheid Basco bij geroepen ( en meneertje kwam gewoon in 1x ) en we zijn ergens anders heen gelopen en hebben samen wat speur en apporteer spellen gedaan.
Maar mijn jongen is dan wel een beetje homoHij vind reuen interessanter dan loopse teven
-
Mieke
Ik wist niet dat gecastreerde reuen die aandrang ook nog zo sterk konden hebben (behalve Basco dan
).
Wij hebben in ieder geval besloten dat we nog even gaan wachten met het hele "dekreuen gebeuren". Wie weet komt dat ooit nog wel eens en dan zien we tegen die tijd wel dat we aan de juiste onderzoeksuitslagen e.d. komen.
Dat betekent ook dat we nu dus niet voor een door de RvB gekeurd röntgenonderzoek gaan, maar een "normaal" onderzoek gaan laten doen bij de dierenarts.
Erica, succes met je overwegingen!!!
Wij hebben in ieder geval besloten dat we nog even gaan wachten met het hele "dekreuen gebeuren". Wie weet komt dat ooit nog wel eens en dan zien we tegen die tijd wel dat we aan de juiste onderzoeksuitslagen e.d. komen.
Dat betekent ook dat we nu dus niet voor een door de RvB gekeurd röntgenonderzoek gaan, maar een "normaal" onderzoek gaan laten doen bij de dierenarts.
Erica, succes met je overwegingen!!!
-
renate
- Speurneus

Ghost heeft die aandrang nog wel maar bij veel reuen gaat het over na de castratie omdat de ballen eraf zijn ( en dus de hormonen ).
Volgens mij heb ik 2 vreemde honden
En wat het wachten betreft, Otis is nog jong dus je hebt nog alle tijd om te beslissen wat jullie willen doen
geniet in ieder geval van je heerlijke mannetje
Volgens mij heb ik 2 vreemde honden
En wat het wachten betreft, Otis is nog jong dus je hebt nog alle tijd om te beslissen wat jullie willen doen
geniet in ieder geval van je heerlijke mannetje
-
Allard
Achja die zijn er bij mensen ook dus waarom niet bij hondenrenate schreef:Niet iedere reu, of ik heb een apartelmolen schreef:Staat niet iedere reu klaar als hij een loops teefje tegenkomt ?