Hugo schreef:ik neem een lekker bakkie koffie mee,en het is hier thuis workshop avond dus neem ik ook wat lekkers,wat weet ik niet weet wel dat het lekker is.
Jaaaa!!!
@Alle dames: jullie gaan de geweldige kant van Hugo zien... heerlijke lekkernijen
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Kay schreef:Misschien kom ik morgen wel kijken (en eventueel foto's maken...)
Als het mag natuurlijk
Wat leuk. Kon ik je toch nieuwsgierig maken op FB ??
Ik vind het super als je komt.
Dat wordt vast wel een gezellige dag. Ik neem een thermoskan chocomel mee (als ik ze kan vinden )
En James ??? Dan bied ik me nl hierbij aan tot knuffelgeefster voor kanjers die geopereerd zijn !
Ok, ik wilde hem niet meenemen anders zou hij alleen maar in de auto zitten, maar als jij af en toe wilt knuffelen dan mag hij ook mee . Kleine James houdt van knuffels
Dat wordt dan James, Bobje, puntjes en ik en mijn goede humeur
@Mevrouw Muller: en graag de kleine puppybench mee!!
Af en toe ?? Hallo... Ik neem hem wel gewoon mee om te kijken langs de zijlijn naar zijn grote broer
Tot morgen allemaal... Ik ben aan de lijn, zal ik lekker mandarijntjes meenemen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Tjonge jonge, Dat wordt een gezellige groep zo.
Hoop echt Brigitte dat je rug weer hersteld is morgen. Zou toch zonde zijn als jij als initiatiefneemster er niet bij kan zijn.
Lees alleen nu pas dat we iets lekkers mee zullen nemen. Heb nog geen boodschappen gedaan, dus eigenlijk niets lekkers in huis. Kan hooguit een paar stroopwafels meenemen.
Tjongejonge, het begon als een training maar zolangzamerhand gaat het steeds meer op een feestje lijken!
Ik ben er definitief bij! Mijn rug is nog wat pijnlijk maar genoeg hersteld om te komen. Ik neem wel een krukje mee voor als het staan toch wat te belastend wordt maar ik kom zeker!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora schreef:Tjongejonge, het begon als een training maar zolangzamerhand gaat het steeds meer op een feestje lijken!
Ik ben er definitief bij! Mijn rug is nog wat pijnlijk maar genoeg hersteld om te komen. Ik neem wel een krukje mee voor als het staan toch wat te belastend wordt maar ik kom zeker!
En James ??? Dan bied ik me nl hierbij aan tot knuffelgeefster voor kanjers die geopereerd zijn !
Ok, ik wilde hem niet meenemen anders zou hij alleen maar in de auto zitten, maar als jij af en toe wilt knuffelen dan mag hij ook mee . Kleine James houdt van knuffels
Dat wordt dan James, Bobje, puntjes en ik en mijn goede humeur
@Mevrouw Muller: en graag de kleine puppybench mee!!
Ow ja, mevrouw Koster. Was ik door de wijntjes toch bijna vergeten
Ik vond het heel erg gezellig vandaag. Leuk om een aantal mensen van het forum te zien en ook de honden natuurlijk. Wij hebben zeker genoten. Moeten we vaker doen.
Op de terugweg hebben Chester en Bram aardig wat mensen op de snelweg vermaakt met hun kunstjes in de kofferbak zoals bvb. over elkaar heen springen, in elkaars oren bijten etc. Alle autos die ons inhaalden kwamen er niet meer bij.
Ik vond het ook leuk!
Ik denk wel dat Ramses nog wat herhalingen nodig heeft om die markeer oefening goed te krijgen maar dat komt goed.
Heel leuk om ook andere hondjes eens aan het werk te zien!
Hier ook een voldaan persoontje en zeker voor herhaling vatbaar, want hoe train je concurrentie zonder anderen erbij dus wie zin heeft, graag! Gelijk maar een nieuw topic starten? Moet wel Hugo mee voor de taart en gooien
Lupos schreef:Hier ook een voldaan persoontje en zeker voor herhaling vatbaar, want hoe train je concurrentie zonder anderen erbij dus wie zin heeft, graag! Gelijk maar een nieuw topic starten? Moet wel Hugo mee voor de taart en gooien
Nou... wanneer is de volgende after workshop training want die taart was goddelijk!
Voor mij mag er snel weer een date komen want wij moeten dit grapje echt nog wel een paar keer oefenen voor die apporteer idioot van mij door heeft dat hij ze één voor één moet terugbrengen