Toen Jim nog een pup was stond de bench lekker in de kamer, en tv aan of niet Jim ging heerlijk slapen...
S nachts was de bench dicht.
Inmiddels is Jim bijna 14 maanden, in de kamer op plek van bench staat nu een grote lekkere mand en de bench staat in de gang vlakbij de voordeur, hij kan door een raampje eventueel naar buiten kijken.
Als Jim nat is mag hij de kamer nog niet in en ligt hij lekker in de gang/bench te slapen met het traphekje tussen de gang en de huiskamer.
S nachts mag Jim vrij rond lopen, behalve als hij weer zo'n moment heeft om achter de poezen aan te rennen op de laminaat vloer dan laat ik hem s nachts in de gang dus bench, wel open, dit omdat ik niet wel dat hij uitglijd. Jim ligt graag in zijn bench s avonds vaak gaat hij er zelf al in rond half 11 als hij voor het laatst is uitgelaten s morgens ligt hij of in zijn mand of op de bank en soms nog steeds in de bench. Ikzelf vind het heerlijk om Jim dichtbij me te hebben, maar dat is aan Jim hahaha, wil hij liever al lekker zijn bench in om te slapen dan laat ik hem. Of ik moet heel gemeen

de poes gaan roepen dan staat hij meteen weer naast de bank bang dat poes zijn plek in neemt