Ach ik had dus wat gemistPandora schreef:Het ziet er naar uit dat dit hem wordt:
Het kleinste reutje. Omdat Marianne vindt dat deze het beste bij ons past... en dat is een behoorlijk sterk argument!![]()
Deze week komt de chipper en vanaf het weekend mag de eerste weg. Pontusje komt dus begin volgende week want vanaf maandag hebben we alle tijd voor hem
Zwarte glimmerd geboren!
- riwka
- Hele grote hondenneus

Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
-
Pandora
- Speurneus

Vandaag toch nog maar een klein benchje gekocht om te reizen. Kan hij naast mij op de voorstoel mee naar huis want om hem nu meteen bij Ramses achter in het hok te gooien.... lijkt mij niet zo'n goed idee
En aangezien wij nogal wat rondtoeren zal het reisbenchje wel goed gebruikt gaan worden en als hij eruit gegroeid is, is hij ook groot genoeg om bij Pandora en Ramses te liggen.
Ik had een klein benchje... maar uitgeleend natuurlijk en nooit meer terug gezien, ik moet toch eens beter op mijn spullen gaan passen
Zucht.... nog 5 nachtjes slapen en dan is het zover....
De puppy boekjes nog maar eens gelezen... toch besloten om deze keer geen puppycursus op een hondenschool te doen... nog niet helemaal besloten wanneer ik wil beginnen met jachttrainingen...
En aangezien wij nogal wat rondtoeren zal het reisbenchje wel goed gebruikt gaan worden en als hij eruit gegroeid is, is hij ook groot genoeg om bij Pandora en Ramses te liggen.
Ik had een klein benchje... maar uitgeleend natuurlijk en nooit meer terug gezien, ik moet toch eens beter op mijn spullen gaan passen
Zucht.... nog 5 nachtjes slapen en dan is het zover....
De puppy boekjes nog maar eens gelezen... toch besloten om deze keer geen puppycursus op een hondenschool te doen... nog niet helemaal besloten wanneer ik wil beginnen met jachttrainingen...
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

En nog 4 nachtjes....
Ja, ik heb echt puppykoorts deze keer! Vanaf het moment dat ik ze gezien heb vind ik het zo spannend, de laatste dagen kunnen niet snel genoeg voorbij zijn!
En ik ben helemaal niet zo'n puppy mens, dat getut met dat grut is helemaal niks voor mij
Ik ben altijd weer blij als het een jaar is want dan kan je er tenminste iets mee 
Ja, ik heb echt puppykoorts deze keer! Vanaf het moment dat ik ze gezien heb vind ik het zo spannend, de laatste dagen kunnen niet snel genoeg voorbij zijn!
En ik ben helemaal niet zo'n puppy mens, dat getut met dat grut is helemaal niks voor mij

-
rimanime
- Speurneus

Note: Ik zet mijn schoen klaar en zing heel hard........."Sinterklaas kapoentje, gooi zo'n lief zwart labje in mijn schoentje", maar tot op heden helemaal niets 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Dees en Floor
- Speurneus

Heb ik ook al geprobeerd, hier ook nog geen resultaatrimanime schreef:Note: Ik zet mijn schoen klaar en zing heel hard........."Sinterklaas kapoentje, gooi zo'n lief zwart labje in mijn schoentje", maar tot op heden helemaal niets

-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
Ben je dan wel lief geweest Rinske??rimanime schreef:Note: Ik zet mijn schoen klaar en zing heel hard........."Sinterklaas kapoentje, gooi zo'n lief zwart labje in mijn schoentje", maar tot op heden helemaal niets
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Laat ik het zo zeggen......Ik heb mijn best gedaanAnnette schreef:Ben je dan wel lief geweest Rinske??rimanime schreef:Note: Ik zet mijn schoen klaar en zing heel hard........."Sinterklaas kapoentje, gooi zo'n lief zwart labje in mijn schoentje", maar tot op heden helemaal niets

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Pandora
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

Ik heb een blog gestart om alle belevenissen bij te houdenkristies schreef:ohhhh spannend en wat een leukerd... !
Ben benieuwd naar de verhalen en foto`s .... als je daar tijd voor hebt tenminsteen anders maak je er maar tijd voor. Ik kom speciaal daarvoor weer eens op het forum neuzen !
Toen Pandoortje nog klein was heb ik ook een blog bijgehouden, bij Ramses helaas niet. Die van Pandora heb ik dit weekend nog eens helmaal gelezen... zo grappig om te zien hoe ik er toen in stond en wat ik inmiddels heb bijgeleerd of bijgesteld.
Dit is die van Pandora: http://de-mand-van-pandora.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is die van Pontus (nu nog vrij leeg): http://labrador-pontus.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;