Hoi!
Wij halen 9 december onze pup Bink.
Sem is nu 3 jaar en dus helemaal thuis hier.
Hoe laat ik de kennismaking zo goed mogelijk verlopen en wie heeft er tips voor de eerste periode ( m.b.t. uitlaten, voeren, aandachtgeven etc etc ) ?
Ik hoor graag tips!
Groetjes!
Binnenkort tweede hond (pup0 halen, tips??
-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Een tip geef de oudste hond het eerste zijn eten. En ook bij het uitlaten eerst de oudste de riem aandoen. Een pup krijgt natuurlijk meerdere malen per dag eten, dan gaf ik de oudste altijd een koekje of iets dergelijks wat te eten is[niet zo moeilijk voor een lab
]
Kennismaken vind ik wel afhankelijk van de hond die je al hebt. die van mij vinden alles best wat hier binnen komt, ik laat ze gewoon rustig snuffelen aan elkaar en kijk dan goed naar de reacties. De pup ging bij mij in het begin regelmatig de bench in voor zijn rust en de onze. Maar ik zie dat heel veel fokkers altijd een map met info meegeven aan de kopers van een pup dus daar kan je al veel info voor jezelf uithalen. Fijne voorbereidingstijd alvast.
Kennismaken vind ik wel afhankelijk van de hond die je al hebt. die van mij vinden alles best wat hier binnen komt, ik laat ze gewoon rustig snuffelen aan elkaar en kijk dan goed naar de reacties. De pup ging bij mij in het begin regelmatig de bench in voor zijn rust en de onze. Maar ik zie dat heel veel fokkers altijd een map met info meegeven aan de kopers van een pup dus daar kan je al veel info voor jezelf uithalen. Fijne voorbereidingstijd alvast.

met dank aan Pauline