geslaagd :D

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Carolien

Ongelezen bericht door Carolien »

Jaaaaa, ook wij zijn geslaagd!! :applaus: :applaus: :orange4:

GG-A gevorderden zit erop!! Even een wintertje rust :oops: en dan gaan we voor GG-B beginners!!

Groeten Chivas :braaf: :blondpootje: en Carolien :klasse:
marronaimee

Ongelezen bericht door marronaimee »

Carolien schreef:Jaaaaa, ook wij zijn geslaagd!! :applaus: :applaus: :orange4:

GG-A gevorderden zit erop!! Even een wintertje rust :oops: en dan gaan we voor GG-B beginners!!

Groeten Chivas :braaf: :blondpootje: en Carolien :klasse:
Woehoe! Toppie! Gefeliciteerd en succes met de volgende cursus! :klasse:
Sheila

geslaagd

Ongelezen bericht door Sheila »

Sheila schreef:GEFELICITEERD!!! Leuk hoor, ik mag over 2 weken op.Gister ging het dus absoluut niet op de training, geen aandacht, niet af willen, speren bij kom voor........En hij kan het allemaal wel hoor :wink: maar gister dus even nie

Helaas, we zijn gezakt op .....volgen.Echt was supertrots op hem want hij deed de af-blijf en zit-blijf perfect.Kwam netjes voor maar het volgen niet dus.We gaan gewoon weer verder in januari.En het bewijst maar weer doggies zijn geen robot maar een heelijk eigenwijze Lab die dacht nu even niet....
marronaimee

Re: geslaagd

Sheila schreef:
Sheila schreef:GEFELICITEERD!!! Leuk hoor, ik mag over 2 weken op.Gister ging het dus absoluut niet op de training, geen aandacht, niet af willen, speren bij kom voor........En hij kan het allemaal wel hoor :wink: maar gister dus even nie

Helaas, we zijn gezakt op .....volgen.Echt was supertrots op hem want hij deed de af-blijf en zit-blijf perfect.Kwam netjes voor maar het volgen niet dus.We gaan gewoon weer verder in januari.En het bewijst maar weer doggies zijn geen robot maar een heelijk eigenwijze Lab die dacht nu even niet....
Aah :( ..helaas! Idd het zijn geen robots..soms doen ze gewoon waar ze zelf zin in hebben en dat is niet altijd op de goede momenten! :wink:
Succes volgend jaar!
Zo lang hij normaal gesproken goed luistert en lief is het toch allemaal goed ! :)
Sheila

Ongelezen bericht door Sheila »

@marronaimee

Zo is het maar net! Hij was vandaag super en toen we een heerlijke wandeling aan het maken waren liep hij zonder dat ik ook maar iets had gezegd keurig naast me met af en toe zo'n blik van dit doe ik wel goed,sorry voor gisteravond.
marronaimee

aaahh dat maakt toch alles weer goed! :verliefd1:
Plaats reactie