Vakantie huisje Texel (of elders bij duinen en water?)

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

De waddeneilanden zijn allemaal heerlijk om uit te waaien en van de natuur te genieten. Maar weten jullie wel dat op Ameland de honden in het bos het hele jaar door aan de lijn moeten? Persoonlijk vind ik dat niet zo leuk.

Op Texel mogen ze van oktober t/m maart in het bos los. De meeste vrijheid heb je op Terschelling want daar mogen ze het hele jaar door loslopen in het bos. Maar de overtocht met auto is verschrikkelijk duur, dat is het enige nadeel van Terschelling....
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Niet op alle plekker hoeven de honden vast op Ameland, ik ga nu voor de 6e keer ik heb de honden nog nooit aan de lijn gehad.
Groetjes van Erna
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

In het bos tussen Nes en Buren, maar ook bij het bos naast de vuurtoren staan oranje borden van Staatsbosbeheer met de regels dat honden aangelijnd moeten zijn. Aangezien ik gelijk met 3 honden loop wil ik het risico op een bekeuring niet lopen. Dat is dan gelijk 180 euro!
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
chantal

Ongelezen bericht door chantal »

ik las hier net iets over het dennenbos , dus ik even googlen (ja wij zijn ook opzoek naar een leuke vakanteipark waar honden toegestaan zijn)
maar nu zie ik dat in het dennenbos honden NIET toegestaan zijn. of kijk ik op de verkeerde dennenbos?? want onze hond is dol op lekker wandelen en water dus daar gaat onze voorkeur naar uit, het liefst in nederland.
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

chantal schreef:ik las hier net iets over het dennenbos , dus ik even googlen (ja wij zijn ook opzoek naar een leuke vakanteipark waar honden toegestaan zijn)
maar nu zie ik dat in het dennenbos honden NIET toegestaan zijn. of kijk ik op de verkeerde dennenbos?? want onze hond is dol op lekker wandelen en water dus daar gaat onze voorkeur naar uit, het liefst in nederland.
Dennenbos Texel bedoel je?
Daar zijn honden overal toegestaan hoor. Hier en daar even aanlijnplicht vanwege grazende hooglanders. Maar ze mogen overal komen en merendeel gewoon los. :)
chantal

Ongelezen bericht door chantal »

Boukje schreef:
chantal schreef:ik las hier net iets over het dennenbos , dus ik even googlen (ja wij zijn ook opzoek naar een leuke vakanteipark waar honden toegestaan zijn)
Dennenbos Texel bedoel je?
Daar zijn honden overal toegestaan hoor. Hier en daar even aanlijnplicht vanwege grazende hooglanders. Maar ze mogen overal komen en merendeel gewoon los. :)
:oops: ik keek verkeerd, ik toetse op google dennenbos in en toen kwam ik op een camping in oostkapelle hahaha.. sorry!! verkeerd gekeken!! :oops: sorry!!
suusenco

Ongelezen bericht door suusenco »

Heeft iemand ook een tom tom adres voor het Dennenbos? Waar parkeren jullie altijd?
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door helga hendriks »

wij gaan meestal naar de Gortersmient Ligt in het dennenbos Honden zijn welkom Tuinen zijn vaak omheind en het is een heerlijk rustig park Als je in deze tijd gaat wel een zaklamp mee nemen en een lichtje voor je hond want het is er 's avonds aarde donker als je je honden nog even uit wilt laten

http://www.texel-gortersmient.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding
Plaats reactie