Jada heeft een hoornzuiltje, iemand hier bekend mee??

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Jada
Snuffelneus
Snuffelneus

Jada heeft een hoornzuiltje, iemand hier bekend mee??

Ongelezen bericht door Jada »

Jada had al een klein tijdje een raar plekje onder haar oksel, het leek op een zwarte pit op haar huid vastgegroeid. Eerst was het een vast stukje, daarna spleet het en daarna was het stukje weer aan elkaar vastgegroeid :kots: Aangezien ze wel vaker rare dingetjes heeft op haar huid, wat dan onschuldig bleek te zijn, zijn we niet direct naar de dierenarts gegaan. Aangezien het er niet kleiner op leek te worden, toch maar even naar de dierenarts vanmiddag. Het is een hoornzuiltje :confused: , wat eigenlijk niet echt voorkomt bij jonge honden volgens de DA. Jada is nu ruim 11 maanden. Kent iemand dit? Jada moet nu helaas onder gedeeltelijke narcose :( , zodat het weggehaald kan worden en drie dagen voor de operatie aan de antibiotica omdat het een beetje ontstoken is.
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Bij paarden heb ik er al van gehoord,dat is een aandoening in de hoef van het paard.
Bij een hond zou ik totaal niet weten wat het is,ik vindt wel raar dat ze de zelfde benaming gebreuken bij een hond waar het op de huid zit en bij een paard in zijn hoef :roll:
Bud mis je nog steeds!
wenz
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door wenz »

zoals je het beschrijft, denk ik dat Droste ook wel eens zoiets kan hebben. :?
Droste is bijna 16 maanden...
Ik dacht dat het gewoon een korstje was, op een oud wondje...beetje oud bloed ofzo, wat dan in de haren wat gaat klonteren. Ik ga meteen nog eens kijken...

kan er op internet ook niets over vinden, alleen bij paarden. 8)
Knowledge talks, wisdom listens.
Plaats reactie