We hebben ons Mira net 3 weken thuis (z'is 11,5 week oud momenteel).
De afgelopen weken stonden 24 uur per dag in het teken van Mira en we zaten er dan ook steeds met onze ogen op (zindelijkheidstraining, kattekwaad, ...

Daardoor werd de rest (huishouden e.d.) wel wat aan de kant geschoven wat ik helemaal niet erg vond

Maar goed, stilaan zou ik toch terug een routine willen beginnen krijgen om toch ook wat in het huishouden gedaan te krijgen. Ik heb ook nog 2 kleine kindjes (3 en 4) die natuurlijk ook hun portie aandacht verdienen.
Ik werk niet (nu ja, een aantal uur per week in mijn man zijn zaak, maar het is dus niet zo dat ik 8 u per dag er niet ben), dus ik ben sowieso vaak genoeg thuis.
Hoe doen jullie dat? Ben altijd maar bang dat ze niet genoeg aandacht krijgt, hoewel ik er best vaak ben. Hoe vaak zijn jullie met jullie hondjes 'bezig'?
Ik probeer 3 x per dag te gaan wandelen met haar (kwartiertje, z'is nog klein) en verder een aantal keer per dag een beetje trainen (commando's oefenen) en knuffelen. Verder leg ik haar nog vaak te slapen in haar bench aangezien ze dit echt nog nodig heeft.
Soms moet ze zich ook alleen zien bezig te houden omdat ik bv. iets anders moet doen (koken, poetsen, kindjes) en dan kan ze altijd zo zielig kijken net of ze nooit aandacht krijgt...
Het is mijn eerste hondje, dus het is allemaal nog een beetje nieuw voor mij.
Groetjes!