Opname
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
AnjaS
- Speurneus

Sorry voor de late reactie,maar ben vanmorgen toch maar gewoon naar het werk gegaan,.. kan niet steeds collega's vragen te komen.. maar gelukkig een rustige nacht, alles is erin gebleven.
Vanmorgen een kwispel toen ik beneden kwam... 's maorgens had mijn man er al wat speciale brokjes gegeven en ik vanmorgen een boterham met speciaal blikvoer van de DA en daar de pillen in gedaan,... anders komen ze niet naar binnen...
Vanmiddag heb ik haar eindelijk zien drinken en ze heeft geplast en gepoept! Ook dat zag er redelijk goed uit.
Net terug geweest naar de DA, pols was rustig en ook de temperatuur was goed. De DA was tot zover tevreden.. we hopen nu stapje voor stapje vooruit te gaan..
Bij twijfel.. of geen verbetering vrijdag terug....
Dank jullie wel voor het duimen draaien!!
Vanmorgen een kwispel toen ik beneden kwam... 's maorgens had mijn man er al wat speciale brokjes gegeven en ik vanmorgen een boterham met speciaal blikvoer van de DA en daar de pillen in gedaan,... anders komen ze niet naar binnen...
Vanmiddag heb ik haar eindelijk zien drinken en ze heeft geplast en gepoept! Ook dat zag er redelijk goed uit.
Net terug geweest naar de DA, pols was rustig en ook de temperatuur was goed. De DA was tot zover tevreden.. we hopen nu stapje voor stapje vooruit te gaan..
Bij twijfel.. of geen verbetering vrijdag terug....
Dank jullie wel voor het duimen draaien!!

Dank je wel Anca
-
Venz2011
- Middelgrote hondenneus

-
shadow2005
- Speurneus

-
AnjaS
- Speurneus

Het lijkt erop dat het langzaam beter gaat,.. zoals het nu gaat, hoef ik morgen niet terug naar de DA.
Gisteravond bij het laatste rondje heeft ze weer gepoept! Ja wat kan een mens dan blij zijn met poep en plas..
Vanmorgen heeft m'n man haar eten gegeven en heeft er een klein beetje ( denk aan 10 brokjes) eigen voer door gedaan, die ze weer op at
Zojuist de pillen in blikvoer met boterham gedaan en ze waren zo weg..
Dit begint weer op een labrador te lijken,... nu nog de energie om te wandelen... maar we zijn weer een stapje in de goede richting...
Lieve mensen, dank jullie wel voor jullie lieve reacties en warm medeleven, doet een mens goed!!
Gisteravond bij het laatste rondje heeft ze weer gepoept! Ja wat kan een mens dan blij zijn met poep en plas..
Vanmorgen heeft m'n man haar eten gegeven en heeft er een klein beetje ( denk aan 10 brokjes) eigen voer door gedaan, die ze weer op at
Zojuist de pillen in blikvoer met boterham gedaan en ze waren zo weg..
Lieve mensen, dank jullie wel voor jullie lieve reacties en warm medeleven, doet een mens goed!!

Dank je wel Anca