Zyva mankt
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Zyva mankt
Sinds vanmiddag wil Zyva niet meer op haar rechter achterpoot staan. Ik heb van 12 tot 13 uur nog met haar gelopen. Ben daarna weg gegaan en om 15 uur heeft zoonlief nog met haar gelopen. Toen ik om 16 uur thuis kwam liep ze ineens mank. Volgens zoonlief is er ECHT niks gebeurd tijdens het wandelen en liep ze toen niet mank. Als ik bij haar ga zitten als ze in de mand ligt, tilt ze haar poot omhoog zo van, toe vrouwtje help me nou. Zo zielig. Heb alles nagekeken maar kon niks vinden. Ben vanavond toch maar naar de dierenarts gegaan omdat het weekend ook al voor de deur staat. Ook deze kon niks vinden, ze geeft nergens pijn aan, maar wil er toch niet op staan. Volgens de dierenarts waarschijnlijk iets verrekt of gekneusd. Heb voor 5 dagen pijnstilling gekregen en 5 dagen lijnrust. Hopelijk is het dan weer over!
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

beterschap zyva!
je zou haar ook traumeel er bij kunnen geven dit is een homeopatisch middel bij kneuzingen en blauwe plekken.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=t ... TfEvkGmYRw" onclick="window.open(this.href);return false;
je zou haar ook traumeel er bij kunnen geven dit is een homeopatisch middel bij kneuzingen en blauwe plekken.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=t ... TfEvkGmYRw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
roef
- Speurneus

ik geef de kinderdosering.jeltje schreef:Bedankt voor de tip Roef. Welke dosering geef ik dan?
hier hebben de honden geen hekel aan deze pilletjes en eten ze ze zo op,ze smelten snel en als je ze in de wang zak duwt dan kunnen ze het pilletje niet naar buiten werken mochten ze toch lastig doen.
-
sharon66057
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Ik heb alles nagekeken en kan niks vinden. Ook geeft ze daar geen pijn aan als ik er aankom, op druk.Saskia.Bernadette schreef:Zit er niets scherps in haar voetzooltje?
Vandaag loopt ze redelijk normaal maar volgens de dierenarts moest dat ook ivm de pijnstilling. Als ze bleef manken met de pijnstilling moest ik terugkomen. Dus dat gaat alvast goed. Nu alleen even afwachten hoe ze woensdag gaat lopen zonder pijnstilling.
Iedereen bedankt voor het duimen in ieder geval, dat helpt vast