Wat een prachtige hondjes, kan me voorstellen dat het elke dag weer genieten is. Prachtige ren ook zeg. Deze hondjes boffen maar dat ze bij jullie geboren zijn. Veel plezier nog de komende weken, alweer over de helft!
meis je hebt heerlijke slagroomtoefjes in je rennetje hoor, geniet er maar van, niets leuker als puppies die door je huiskamer scheuren
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Een heerlijk spul heb je daar rondlopen Hanneke
Heel leuk die iniminie ontdekkingsreizigers waarbij het knopje ineens uit gaat en snurken maar waar je op dat moment staat/ligt
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
AAHHH, wat een poepies Ik heb net even op je site gekeken en de hele diavoorstelling bekeken:wat geweldig.Je kan echt zien dat jullie heel veel doen met de hondjes, hier zullen de toekomstige baasjes heel veel aan hebben.Vind het geweldig hoe jullie het doen