Balou is vandaag bij de DA geweest.
Zijn inenting heeft ie weer gehad!
Hij was al een aantal dagen niet helemaal lekker....en begon zijn staart kaal te bijten.
Bleek dat het zijn klieren waren,wat was ie vrolijk toen de DA em had geholpen helemaal blij
Hij had er echt last van die schat.
Verder is Baloutje helemaal gezond
Daar kunnen ze inderdaad behoorlijk last van hebben, hondje van mijn zus heeft dat ook regelmatig. Laatste keer was het zo erg, dierenarts kreeg het in eerste instantie niet uitgeknepen maar toen ineens spoot het eruit, over de dierenarts, bureau, computer!!!! Daar hebben ze echt uren schoon moeten maken
jeltje schreef:Daar kunnen ze inderdaad behoorlijk last van hebben, hondje van mijn zus heeft dat ook regelmatig. Laatste keer was het zo erg, dierenarts kreeg het in eerste instantie niet uitgeknepen maar toen ineens spoot het eruit, over de dierenarts, bureau, computer!!!! Daar hebben ze echt uren schoon moeten maken
Onze Tinny had hier vroeger echt last van, en als je iets te laat was plukte hij heel zijn staart kaal tot bloedens toe . Ze waren zeer moeilijk leeg te knijpen en samen dat met het verzorgen van de staart wat niet echt gewaardeerd werd door Tinny heeft de dierenarts meer dan ééns tot wanhoop gedreven (en achteraf hier het baasje toen hij de rekening kreeg )
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Onze kleine Joep is ook een moeilijke poepert.. Morgen naar puppyconsult dus na laten kijken.. Hoop voor Joep dat t z'n kliertjes zijn anders weet ik t ook niet....
RobinNaemi schreef:Onze kleine Joep is ook een moeilijke poepert.. Morgen naar puppyconsult dus na laten kijken.. Hoop voor Joep dat t z'n kliertjes zijn anders weet ik t ook niet....
Hoe is het gegaan bij 't puppyconsult??
Weet je al wat meer wat kleine Joep heeft?
Consult ging superrr!! Joep vind het steeds minder eng om op de tafel te staan! Echt ideaal om hier aan te wennen op consult.
Over het poepen kon ze eerst alleen maar adviseren om over te gaan op ander voer (royal canin) dus dat gaan we na t weekend ophalen.
Als het na een paar dagen niet verbeterd gaan ze z'n kliertjes bekijken. Dus nog even afwachten :s
Das fijn om te horen
Maar even afwachten idd.
Balou heeft nu gelukkig geen last meer van zijn klieren
Hoop dat het met jou kleine Joep ook snel beter word!
De laatste tijd was het erg veel, 5 x per dag en soms wel meer.
Zijn ontlasting was ook erg zacht.
Vandaar dat zijn klieren ook vol waren volgens de DA.
Ik ben toen overgestapt op ander voer(vorige week)maar Balou begon ook erg veel te drinken en het werd alleen maar meer,enja plassen en poepen ook.
Nu heb ik de brokken aan de kant gezet en heb Balou sinds vandaag alleen nog maar aan de kvv.
Dus maar zien hoe dat verder gaat.
balou_boefje schreef:
Nu heb ik de brokken aan de kant gezet en heb Balou sinds vandaag alleen nog maar aan de kvv.
Dus maar zien hoe dat verder gaat.
De overgang naar ander voer kan er ook voor zorgen dat ze diarree hebben.
Is niet bij elke hond zo maar het kan.
Na een week of 2 moet het zeker over zijn.
Als ik het mis heb zal ik hier zeker gecorrigeerd worden.