Noa
-
- Snuffelneus
Noa
Eindelijk na weken van ongeduld en wachten hebben we afgelopen zaterdag Noa opgehaald. Het is een mooie blonde dame en ze is onze 1e hond. Ik heb de laatste weken van het jaar vakantie genomen om alle tijd en aandacht te kunnen besteden aan Noa en ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik dat gedaan heb. Natuurlijk verdient ze het ook om goed te worden opgevangen maar het is zo mooi om te zien wat je kunt bereiken met tijd en aandacht. Ze is nu een week bij ons en ze heeft helemaal haar draai gevonden. Natuurlijk gaat dit gepaard met de nodige ongelukjes en zijn ook de scherpe tandjes niet altijd even prettig maar ze heeft al zoveel geleerd deze week.
Ze begint al te luisteren naar verschillende commando's, de ongelukjes zijn al veel minder en ook de nachten gaan inmiddels goed. Als ze nu nog van de kerstboom af zou kunnen blijven................
Ik probeer ze zoveel mogelijk te laten ervaren (station, school en dorp) en volgens mij geniet ze daarvan. Ze geniet in ieder geval van de aandacht die ze van iedereen krijgt. Mensen stappen van de fiets, komen uit de auto en alleen om haar te knuffelen. Dat een pup zoveel reacties los kan maken, dat is ongelooflijk.
In ieder geval zijn wij in een week tijd helemaal verliefd op d'r geworden en hoort ze helemaal bij ons gezin.
Ze begint al te luisteren naar verschillende commando's, de ongelukjes zijn al veel minder en ook de nachten gaan inmiddels goed. Als ze nu nog van de kerstboom af zou kunnen blijven................
Ik probeer ze zoveel mogelijk te laten ervaren (station, school en dorp) en volgens mij geniet ze daarvan. Ze geniet in ieder geval van de aandacht die ze van iedereen krijgt. Mensen stappen van de fiets, komen uit de auto en alleen om haar te knuffelen. Dat een pup zoveel reacties los kan maken, dat is ongelooflijk.
In ieder geval zijn wij in een week tijd helemaal verliefd op d'r geworden en hoort ze helemaal bij ons gezin.
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-