maatje gezocht
-
- Grote hondenneus
maatje gezocht
Ik ben op zoek naar en trainingsmaatje.. Ik merk dat het heel lastig is voor mij om alleen te trainen met Yara. Samen met bo lukt dat domweg niet omdat Yara dan alleen met hem bezig is (logisch) en ik graag het samen doe, ik heb ook de ervarenheid van een ander nodig zeg maar.. Met Bo is het namelijk nooit 100% gelukt.. deels door Bo zelf.. hij is gewoon geen hond die graag traint (althans geen jacht) en deels door mijn eigen onzekerhreid..
Op de cursus heb ik een duo partner zeg maar waarmee je sommige oefeningen doet maar die heb ik thuis helaas niet. Mijn man is heel veel in het buitenland dus kan niet meer samen met mij trainen..En om mijn dochter nu contstant te gaan vragen..
Ik zoek dus een trainingsmaatje die het leuk vindt om met mij en Yara te gaan trainen..
Ik werk niet dus kan ook overdag..
Ik woon in de Noordoostpolder maar heb wel een auto..
Wie vindt het leuk EN wilj mij helpen ?
Op de cursus heb ik een duo partner zeg maar waarmee je sommige oefeningen doet maar die heb ik thuis helaas niet. Mijn man is heel veel in het buitenland dus kan niet meer samen met mij trainen..En om mijn dochter nu contstant te gaan vragen..
Ik zoek dus een trainingsmaatje die het leuk vindt om met mij en Yara te gaan trainen..
Ik werk niet dus kan ook overdag..
Ik woon in de Noordoostpolder maar heb wel een auto..
Wie vindt het leuk EN wilj mij helpen ?

-
- Grote hondenneus
ja daar ben ik al bang voor
... Hoeft overigens niet perse voor de jacht te zijn hoor..
gewoon samen trainen in het algmeen is al leuk...

gewoon samen trainen in het algmeen is al leuk...

-
- Speurneus
-
- Grote hondenneus
ik zoek echt iemand om bijv. 1 keer per week wat gezamenlijk te doen .. ik woon idd wat onhandig (een uur van almere, uur van groningen, 45 minuten zwolle, vlakbij lemmer)... maar goed. niet geschoten is altijd mis..

-
- Hele grote hondenneus