ontstoken oog??
-
Dee
ontstoken oog??
Tess had gisteren een beetje prut in dr oog, maar vanmorgen is het helemaal rood en een beetje dik! Het oogwit is rood, maar ook de randen....Dus ik denk dat het ontstoken is. Zou ik daar vandaag al een DA voor moeten bellen of ff wachten tot morgen??
-
Gerritte
- Erelid

Vertrouw je het niet dan zal ik een da bellen
Beterschap!
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
mariska1972
-
Dee
-
Dee
-
Dee
Nou, vanmorgen DA toch maar gebeld. Schijnt bij pups vaker voor te komen en vanzelf te genezen, maar omdat Tess er toch last van heeft (knijpen met ogen, popen langs wrijven) moesten we ff komen.
De DA schrok er best van, haar oogjes zijn echt heel erg ontstoken! Het leek wel alsof er een bijtende stof in gekomen was! Maar gelukkig niks beschadigd en hij heeft dr ogen ff gespoeld en we moeten nu druppelen.
Aangezien dr ene oog snel verbeterd was, denk ik dat het met het andere ook snel bete zal gaan. Maar wel zielig zeg!
De DA schrok er best van, haar oogjes zijn echt heel erg ontstoken! Het leek wel alsof er een bijtende stof in gekomen was! Maar gelukkig niks beschadigd en hij heeft dr ogen ff gespoeld en we moeten nu druppelen.
Aangezien dr ene oog snel verbeterd was, denk ik dat het met het andere ook snel bete zal gaan. Maar wel zielig zeg!
-
elliette
- Kleine hondenneus

Wij hebben met Bono ook lang gesukkeld met de ogen, uiteindelijk in Utrecht geweest Medisch centrum. Daar kregen wij Maxitrol druppels, hehe die hielpen uiteindelijk.
Hij is inniddels niet meer zo overgevoelig, maar heb de druppels altijd in huis.
Zodra het weer opkomt druppel ik gelijk.
Hij heeft ook een beetje hangende onderoogleden, zodra het hard waait of er veel nieuw gras is....dan is het snel geirriteerd.
Maar goed schoonhouden met kamille water is altijd goed, ,liever dat dan al die druppels.
Succes !!
Hij is inniddels niet meer zo overgevoelig, maar heb de druppels altijd in huis.
Zodra het weer opkomt druppel ik gelijk.
Hij heeft ook een beetje hangende onderoogleden, zodra het hard waait of er veel nieuw gras is....dan is het snel geirriteerd.
Maar goed schoonhouden met kamille water is altijd goed, ,liever dat dan al die druppels.
Succes !!