1e show met marron en aimee

Plaats hier alles over hondenshows.
marronaimee

1e show met marron en aimee

Ongelezen bericht door marronaimee »

hallo allemaal,

aangezien wij nog nooit een show hebben gelopen en ik ook niet weet of ze dat ooit gedaan hebben (ga er niet vanuit) zou ik graag wat tips willen vragen aan jullie :)

Welke show in 2012 is een goede show om wat "ervaring" op te doen?
Ik zat zelf aan eindhoven te denken in februari , maar weet dus niet hoe het daar gaat :)..het is op dit moment voor de komende tijd ook de enige show die het dichts bij is.

Ik hoop dat iemand me wat informatie kan geven!

Groetjes!
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

De leukste show in 2012 is natuurlijk de NLV kampioensclubmatch 8) . Afgelopen jaar de kleine clubmatch volgens mij in juni en de kampioensclubmatch in augustus. Voor 2012 heb ik nog niet gekeken.
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Clubmatch is heel gezellig.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Ester007
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Ester007 »

Kampioensclubmatch is heel leuk van NLV. Veel te doen en zien ook.
Pluk de dag!

:zwartpootje: Tako van de Rooise Heikant 21-09-2005
:zwartpootje: Born to be free van de Achtse Vallei (Robi) 1-11-2013
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Je kunt ook eerst naar clubmatches van Kynologenclubs gaan, dit zijn volgens mij altijd buiten shows en zijn ook wat kleinschaliger. Leuk om ervaring op te doen :)
marronaimee

dank jullie! maar wat houden clubmatches precies in? hoor er hier en daar wel wat over, maar precies de ins en outs ken ik er niet van!
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

Je kan gerust beginnen in eindhoven als het voor jouw dichtbij is. Je moet tenslotte toch ergens beginnen.
Kijk of je in de buurt ook ergens een ringtraining kan volgen of misschien kan je fokker je helpen?
Dutchlabs
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchlabs »

Begin januaro schijnt ook Kaatsheuvel te zijn, een clubmatch.
Verschil Clubmatch CACIB show is, dat een clubmatch niet telt en goedkoper is, dan een gewone CACIB show.

Ik vind Eindhoven altijd wel een leuke show.
Maar als je naar Eindhoven gaat, zal ik je wel advieseren om ringtraining te gaan doen, al is het maar 1 a 2 x zodat je weet wat er van je verwacht wordt.

Ik weet niet waar je precies woont....maar misschien kun je bij een fokker in de buurt ergens een lesje krijgen.
Groetjes Saskia

Aafje, Spook, Pamela, Nanoek op fokkersvoorwaarden Madam en Vlinder en Jack.

Labradors are an addiction, you can´t have just one.
marronaimee

ik doe nu al 2 maanden aan ringtraining in beek.
Aangezien ze altijd moesten zitten bij een koekje of oversteken is dat er niet makkelijk uit te krijgen!
we doen dat ook niet meer dus..aimee doet het al stukken beter blijft langer staan, maar marron nog niet super...heeft denk ik lood in haar kont :wink:
Soms zijn ze ook eg eigenwijs ;)

bedankt voor de tips en uitleg
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

marronaimee schreef:ik doe nu al 2 maanden aan ringtraining in beek.
Aangezien ze altijd moesten zitten bij een koekje of oversteken is dat er niet makkelijk uit te krijgen!
we doen dat ook niet meer dus..aimee doet het al stukken beter blijft langer staan, maar marron nog niet super...heeft denk ik lood in haar kont :wink:

gaat het goed met de ringtraining bij gonny??
Eindhoven is niet ver van hier en ik schrijf zelf niet in maar ga denk ik wel kijken als je wil kan ik je daar anders wel helpen?

ik vind het een leuke show alleen erg duur en erg klein dus veel honden krap op elkaar in eindhoven daarom heb ik ervoor gekozen 1 week later naar Genk te gaan zeker omdat ik met 2 pupperts ga

gr mariska
marronaimee

mariska1972 schreef:
marronaimee schreef:ik doe nu al 2 maanden aan ringtraining in beek.

gaat het goed met de ringtraining bij gonny??
Eindhoven is niet ver van hier en ik schrijf zelf niet in maar ga denk ik wel kijken als je wil kan ik je daar anders wel helpen?

ik vind het een leuke show alleen erg duur en erg klein dus veel honden krap op elkaar in eindhoven daarom heb ik ervoor gekozen 1 week later naar Genk te gaan zeker omdat ik met 2 pupperts ga

gr mariska

Ja het gaat goed bij gonny :) ene keer beter dan de andere! De laatste x was aimee erg eigenwijs en ging steeds zitten...soms frustrerend omdat ze het thuis dan wel doet haha..
Eindhoven weet ik nog niet zeker, want wil met beide in de ring staan, maar las dat er 3 dagen zijn en de open klasse en veteranenklasse niet op 1 dag zijn...ga liever niet 2x op en neer...ben dus nog aan het orienteren...
Wat voor een show is in genk dan?

Groetjes!
Dutchlabs
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Dat heb je denk ik dan niet goed gelezen want alles van 1 ras is meestal in 1 ring, soms zijn reuen en teven wel gescheiden.
Groetjes Saskia

marronaimee

Dutchlab´s schreef:Dat heb je denk ik dan niet goed gelezen want alles van 1 ras is meestal in 1 ring, soms zijn reuen en teven wel gescheiden.
ja ik las het op hun eigen site, maar kan nog niet uit alles echt wijs worden ;) dus zal het idd verkeerd begrepen hebben!
dank je voor de opheldering :)
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

Genk is een CAC show in belgie ook binnen wel iets verder weg voor jou maar kwa inschrijving goedkoper

hier de link van de show http://www.hkv-ambiorixtrofee.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

gr mariska
Dutchlabs
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

marronaimee schreef:
Dutchlab´s schreef:Dat heb je denk ik dan niet goed gelezen want alles van 1 ras is meestal in 1 ring, soms zijn reuen en teven wel gescheiden.
ja ik las het op hun eigen site, maar kan nog niet uit alles echt wijs worden ;) dus zal het idd verkeerd begrepen hebben!
dank je voor de opheldering :)
Denk dat je gelezen hebt als je BIS word dat je de volgende dag terug moet komen....
Maar bij de labradors zijn de veteranen gelijk als alle andere klassen van de labrador.
Groetjes Saskia

Plaats reactie