niet lekker
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Lief van je om het te vragenilseF schreef:hoe gaat t nu met je oude dibbes?
Ik ben net terug van de DA. Hij heeft daar een kleine check-up gehad. Temperatuur, hartslag en vooral controle bij de buik.
Banjer spande uiteraard zijn buikspieren aan toen zij de buik ging checken. Ik stelde voor om hem een hondekoekje te geven zodat hij werd afgeleid terwijl zij de buik checkte..en ja hoor ze kon er beter bij. Zo qua gevoel (met haar handen) voelde ze geen vreemde afwijkingen in Banjer zijn buik. Het puntje van zijn lever was wel iets gevoeliger. Om zeker te weten wat de stand nu precies is qua lever en buik ondergaat Banjer woensdagmiddag een ego.
Het is meer voor mezelf dan voor Banjer (maar dat begrijp je wel
De DA denkt dat Banjer een buikvirus heeft gehad mede ook omdat vandaag zijn buik gewoon weer zacht is en zijn ontlasting weer normaal. Hij was in elk geval weer aardig de oude toen ik thuis kwam van werk. Heel blij en kon niet wachten om naar buiten te gaan
Ik ben heel benieuwd naar de echo woensdagmiddag. Het klinkt gek maar ik ga er wel vanuit dat daar iets op te zien is omdat het puntje van zijn lever wat gevoelig was. Als er niets op te zien is qua tumoren...dan spring ik letterlijk een gat in de lucht.
Hij ligt nu in elk geval heerlijk na te genieten van de kauwstaaf die hij net heeft opgesmikkeld..m'n intens lieve ouwe dibbes (tis echt 1 van mijn grote liefdes hahahha)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

-
francis v
- Middelgrote hondenneus

uitslag echo buik Banjer: er zijn onrustige cellen gevonden op de lever. Maag, darmen,blaas, nieren en lymfeknoppen waren op de echo 'schoon'. Er waren nog geen aantoonbare tumoren te zien op de echo alleen een plek met onrustige cellen (haardjes zoals de radioloog zei). Ze kon verder niet veel zeggen...men weet niet hoe lang die cellen er al zitten en hoe snel ze verder zullen gaan groeien. Ze vertelde dat een lever soms al voor 2/3e vol met tumoren zit voordat de hond laat zien dat hij/zij achteruit gaat qua gezondheid.
Ik had me er al op voorbereid dus wellicht dat daarom de klap minder hard aankomt. Ik wistt tenslotte al dat Banjer zijn milttumor kwaadaardig is die er in mei 2011 met een spoedoperatie is uitgehaald.
We moeten gewoon genieten van elke dag en dat deden we al...tis namelijk de grootste schat op 4 poten die in mijn leven is en als het zover is dat onze werelden gescheiden gaan worden weet ik dat zijn 1e baas hem met open armen staat op te wachten in die ander wereld achter de regenboog.
Ik had me er al op voorbereid dus wellicht dat daarom de klap minder hard aankomt. Ik wistt tenslotte al dat Banjer zijn milttumor kwaadaardig is die er in mei 2011 met een spoedoperatie is uitgehaald.
We moeten gewoon genieten van elke dag en dat deden we al...tis namelijk de grootste schat op 4 poten die in mijn leven is en als het zover is dat onze werelden gescheiden gaan worden weet ik dat zijn 1e baas hem met open armen staat op te wachten in die ander wereld achter de regenboog.
-
rimanime
- Speurneus

Ik hoop dat je nog een tijdje van hem mag genieten 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Roos
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Dat hoop ik ook Roos!! Ik ga hem ook nog meer verwennen dat ik al deed en voor de rest...ik houd hem heel goed in de gaten qua gewicht etc...Roos schreef:Rot dat dit zo boven jullie hoofd hangt, maar ik hoop dat het nog heel lang zal duren voordat hij er last van laat zien.
Geniet van elkaar!
-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus