Niet in Noordwijk maar in Bergen. Helaas geen Labvriendje gezien. Hadden we maar naar Noordwijk moeten gaan want daar wonen wel meer in de buurt. Volgende keer.
Jutta schreef:Niet in Noordwijk maar in Bergen. Helaas geen Labvriendje gezien. Hadden we maar naar Noordwijk moeten gaan want daar wonen wel meer in de buurt. Volgende keer.
Wij liepen er gister rond de klok van 11.00
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Jutta schreef:Niet in Noordwijk maar in Bergen. Helaas geen Labvriendje gezien. Hadden we maar naar Noordwijk moeten gaan want daar wonen wel meer in de buurt. Volgende keer.
Had het gezegd bergen is bij ons in de buurt!
wat een knappe vent hebben jullie...
Jammer, was zeker leuk geweest. Volgende keer zul ik eraan denken. Lijkt me leuk om weer eens een keertje met Guusje te wandelen (en natuurlijk met jou)
Jammer, was zeker leuk geweest. Volgende keer zul ik eraan denken. Lijkt me leuk om weer eens een keertje met Guusje te wandelen (en natuurlijk met jou)[/quote