oren van Max
-
annemarie
- Kleine hondenneus

oren van Max
hallo
maak ik me nu weer zorgen om niets ?
heb wel de da al gebeld voor een afspraak vanavond hoor !
Max heeft een probleem oor zeg ik altijd altijd veel oorsmeer, maar nu sopt het als je er aan komt en het bloed ook (als je een zakdoek om je vinger doet om het schoon te maken komt dat er weer uit met bloed)
ik maak me gelijk weer veel zorgen natuurlijk,, hij heeft geen stink oren en laat ook geen pijn merken (doet hij nooit)
maar had wel zoiets van soppende oren zijn niet goed of wel ?? maak ik me zorgen om niets ?
thanks voor het even luisteren naar een bezorgde baasje !
maak ik me nu weer zorgen om niets ?
heb wel de da al gebeld voor een afspraak vanavond hoor !
Max heeft een probleem oor zeg ik altijd altijd veel oorsmeer, maar nu sopt het als je er aan komt en het bloed ook (als je een zakdoek om je vinger doet om het schoon te maken komt dat er weer uit met bloed)
ik maak me gelijk weer veel zorgen natuurlijk,, hij heeft geen stink oren en laat ook geen pijn merken (doet hij nooit)
maar had wel zoiets van soppende oren zijn niet goed of wel ?? maak ik me zorgen om niets ?
thanks voor het even luisteren naar een bezorgde baasje !

-
corretje
- Hele grote hondenneus

-
annemarie
- Kleine hondenneus

-
Roos
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
annemarie
- Kleine hondenneus

met Max bij de dierenarts geweest (altijd heel spannend vind Max) en hij had een heel smerig oor die vol met vocht zit en dus goed ontstoken is.
het bloed was "gelukkig" van een klein wondje die hij had.
hij heeft nu oor reiniger en antibiotica gekregen we moeten dus 10 dagen zalven en kijken of het daar van over gaat.
ben blij dat we heen geweest zijn want het word als je er niets aan doet alleen maar erger natuurlijk
gelijk onze man even op de weegschaal gehad en hij was 33.2 kg.
groetjes
het bloed was "gelukkig" van een klein wondje die hij had.
hij heeft nu oor reiniger en antibiotica gekregen we moeten dus 10 dagen zalven en kijken of het daar van over gaat.
ben blij dat we heen geweest zijn want het word als je er niets aan doet alleen maar erger natuurlijk
gelijk onze man even op de weegschaal gehad en hij was 33.2 kg.
groetjes

-
Roos