Nu lijkt t meer op een wedstrijdje vrij worstelen

oke....dit klinkt goed, ik ga t proberen!Saskia.Bernadette schreef:Halsband aan en de riem eraan doen. Voet op de riem (dan heb je twee handen vrij!) 1 hand onder de buik om hem te laten staan en kort even borstelen. Daarna belonen. Borstelbeurt steeds iets langer/uitgebreider maken?
Graag gedaan. Borstelen moet ook leuk en fijn zijn hoor.ilseF schreef:oke....dit klinkt goed, ik ga t proberen!Saskia.Bernadette schreef:Halsband aan en de riem eraan doen. Voet op de riem (dan heb je twee handen vrij!) 1 hand onder de buik om hem te laten staan en kort even borstelen. Daarna belonen. Borstelbeurt steeds iets langer/uitgebreider maken?
dank je wel!
ja. dat dacht ik dus ook, maar Qajo denkt daar heeel anders over, die begint meteen in de borstel te bijten, rond te tollen ect. ect...maar ik ga t eens rustigaan op deze manier proberen!Saskia.Bernadette schreef:Graag gedaan. Borstelen moet ook leuk en fijn zijn hoor.ilseF schreef:oke....dit klinkt goed, ik ga t proberen!Saskia.Bernadette schreef:Halsband aan en de riem eraan doen. Voet op de riem (dan heb je twee handen vrij!) 1 hand onder de buik om hem te laten staan en kort even borstelen. Daarna belonen. Borstelbeurt steeds iets langer/uitgebreider maken?
dank je wel!
Hier loopt ook zo'n stofzuigerfreak rond, Joy vindt borstelen en stofzuigen geweldig.Connie mama van Boris schreef:Boris vindt het heerlijk als ik hem ga borstelen.
Hij gaat er echt uitgebreid voor liggen.
Maar het aller-allerlekkerste vindt meneer het als ik hem eens lekker stofzuig.
Wanneer ik de stofzuiger maar aandoe komt ie eraan gevlogen en gaat er echt voor staan.
Heerlijk vindt hij dat!!!
De mafkees. haha...