Mensen zijn hond kwijt

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Mensen zijn hond kwijt

Ongelezen bericht door mawo »

Vanavond toen we met Mylan wandelden kwamen we mensen tegen die hun hondje kwijt waren. We hebben naar hem uit gekeken maar niet gezien.
Een uurtje later kwam de buurman bij ons met een hondje dat bij hem in de tuin bij het konijnenhok lag. Volgens de beschrijving van die mensen was dat hun hondje. We hebben op de side van Amivedi gekeken en zagen daar
het adres staan. We hebben die mensen gebeld en ze zouden hem op komen halen. Maar tot op heden hebben we nog niemand gezien.....
Snap je die mensen nou. Ze wonen een paar straten verder. Als onze hond gevonden was zou ik niet weten hoe snel ik hem zou ophalen.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Idd.... dat is raar.... ik zou niet rusten tot ik hem heb..
is hij nu nog bij de Buren ?

Daar snap je toch niks van... :confused:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Tja, inderdaad... ik zou met één sprong daar staan waar ze mijn hond gevonden hadden...
Heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt... heb verleden jaar nog een bruine lab. op straat achternagezeten totdat ik hem kon vangen...
Een gebuur heeft hem dan uiteindelijk naar de politie gebracht en NIET TE GELOVEN ... twee dagen later liep hij s morgens om 6 u terug rond in het dorp volgens een plaatselijke winkelier... nooit meer iets van gehoord voor de rest... daar gaat mijn haar echt van rechtop staan hoor...

Hopelijk komt voor dit hondje toch alles in orde en heeft hij toch liefdevolle baasjes...
In elk geval mooi van jullie dat jullie er je tijd in steken om hem terug te krijgen daar waar hij thuis hoort.... ware dierenvrienden dus...

Groetjes
Martine
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door mawo »

Guus schreef:Idd.... dat is raar.... ik zou niet rusten tot ik hem heb..
is hij nu nog bij de Buren ?

Daar snap je toch niks van... :confused:
Nee wij hebben hem bij ons, want de buren hebben katten.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
Ilsemarie

Ongelezen bericht door Ilsemarie »

En ze zijn nog niet geweest? Dat is wel heel vreemd... (hoewel het me ergens ook niet echt zou verbazen als ze hem niet komen halen... zulke heb je ook, hoewel het dan wel weer gek is dat ze zeiden dat ze hun hondje kwijt zijn)

Succes ermee, ben benieuwd hoe dit afloopt... vreemd is het in ieder geval wel! Mochten wij onze hond kwijtraken, wat me echt afgrijselijk lijkt, dan sta ik nog sneller op de stoep dan dat die mensen de hoorn op de haak kunnen hangen denk ik... :wink:
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

en is hij al opgehaalt?
Ik snap ook niet dat ze er nog niet waren
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Dan zou ik hem vandaag naar de dierenbescherming brengen, kunnen ze betalen als ze het hondje moeten ophalen. En zo niet, dan zijn ze het hondje niet eens waard en kan er hopelijk een beter baasje gevonden worden voor de arme stakker. Wat een rare mensen, ik zou zelfs midden in de nacht mijn hond ophalen mocht ik er een kwijt raken.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Wat een vreemde reactie van die mensen. Eerst zoeken en hem dan vervolgens niet gelijk op komen halen :confused:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Is de hond inmiddels al opgehaald?

Wel goed dat jullie hem opgevangen hebben, ik zou ook niet weten hoe snel ik hem of haar op moest halen hoor, vreemde mensen heb je toch op deze wereld :confused:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

jeetje, dat snap je toch niet. Ik zou niet meer kunnen slapen als mijn hond kwijt was. Wie weet, wilden ze hem wel graag kwijt raken..... ongeloofelijk.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

En? hebben ze hem opgehaald?
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ben ook nieuwsgierig of hij al opgehaald is inmiddels????
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Jeetje wat een raar verhaal, ik ben ook heel benieuwd hoe dit afgelopen is!
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door DayKy »

Ook ik ben erg nieuwsgierig of de 'bezorgde' baasjes hun hondje inmiddels hebben opgehaald
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat raar zeg! Is die ondertussen al opgehaald???
Plaats reactie