Mensen zijn hond kwijt
Wij zijn Boris een paar weken geleden zo'n anderhalf uur kwijt geweest.
Ik heb de politie en Amivedi ingeschakeld en zo hebben we 'm weer teruggevonden!
Bleek hij maar een paar straten verderop te bivakkeren waar meneer het prima naar zn zin had met de hond des huizes.
Hij was superblij dat hij ons weer zag maar daarna ging ie weer verder tot de orde van de dag, en dat was spelen met zn nieuwe vriendje haha.
Wij waren echter helemaal de kluts kwijt en echt megablij dat we hem weer terughadden!
Ik snap deze mensen dus totaal niet
Ik heb de politie en Amivedi ingeschakeld en zo hebben we 'm weer teruggevonden!
Bleek hij maar een paar straten verderop te bivakkeren waar meneer het prima naar zn zin had met de hond des huizes.
Hij was superblij dat hij ons weer zag maar daarna ging ie weer verder tot de orde van de dag, en dat was spelen met zn nieuwe vriendje haha.
Wij waren echter helemaal de kluts kwijt en echt megablij dat we hem weer terughadden!
Ik snap deze mensen dus totaal niet

Heb het verleden jaar nog meegemaakt met Wobbe. Ik had hem meegenomen naar mijn werk en iemand had de deur laten openstaan en meneer was er tussenuit gemuisd... ik vol in paniek de parking op... niks geen wobbe, mijn hart is toen 30 cm naar beneden gezakt en bonkte bijna uit mijn lijf.... na 10 minuten (die wel een paar uur leken te duren) kwam iemand van de naburige firma met hem aangewandeld... meneer was gewoon even gezellig gaan buurten.... man wat was ik blij dat hij terug was..... duizend angsten heb ik toen uitgestaan...
Groetjes
Martine
Groetjes
Martine
-
- Middelgrote hondenneus
Sorry dat ik niet gereageerd heb, maar wij hadden vandaag een bridgemarathon. De mensen hebben, nadat we nog een keer gebeld hadden, hem gisteren om half twaalf opgehaald. We hadden Amivedi net weer gebeld wat we moesten doen als hij niet opgehaald werd. Ze kwamen met een wazig verhaal maar het hondje ging wel meteen naar de man toe.
Dat was volgens ons wel in orde.
Dat was volgens ons wel in orde.
poot van Mylan en groetjes van Marian
Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)