Wat leuk om via de foto's een beeld te krijgen van de 'wereld' aan de andere kant. Behalve (Qiki) met wie ben je daar nog meer? Je vriend? Wat doe je voor werk in Australië?
Saskia.Bernadette schreef:Wat een mooie foto's weer. Als ik vrij ben volgende week ga ik even in het album kijken weer.
Jullie maken echt leuke uitstapjes (reizen ongetwijfeld want de afstanden zijn niet zoals hier he? )
Het lijkt me een geweldig land om rond te kijken!
Het is inderdaad naar de dichtsbijzijnde stad al een uur rijden. Dus als je steeds wat anders wilt zien... We hebben daarom ook zelf een auto gekocht gelijk zodat we niet afhankelijk waren van openbaar vervoer ofzo. Ik moet zegen dat ik blij ben dat we die keuze gemaakt hebben. We kunnen nu gewoon gaan en staan waar we willen
Is dat de bus die ik in het album gezien heb? Goede keuze, handig in jullie geval.
Qiki snapt er helemaal niks van. De auto hebben we gisteren helemaal schoongemaakt en ook de koffers komen weer tevoorschijn... Ze vertrouwt er niks van
Nou we hadden het er net nog over: die gaat echt balen als we weer terug in Nederland zijn. Kan de hele dag naar binnen en buiten lopen terwijl ik aa nhet werk ben. straks moet ze weer op 1 plek blijven liggen steeds als ik in de klas zit of op stage
Wat gaat dat snel zeg............. en wat zul je het hier dan koud, nat en akelig vinden.
Maar ik zou het wel leuk vinden om weer eens te wandelen met jullie.