Goed voornemen
-
Jo-Ann
Goed voornemen
Ons goede voornemen voor 2012 is.... nog een hond erbij. Het liefst een zwarte teef (Kyra is ook een teefje, niet gesteriliseerd) of een zwarte gecastreerde reu onder de 2 jaar oud.
Ik heb al op allerlei sites gekeken, maar ben helaas nog geen herplaatsers tegen gekomen die geschikt zijn.
Heeft iemand van jullie nog tips?
Ik heb al op allerlei sites gekeken, maar ben helaas nog geen herplaatsers tegen gekomen die geschikt zijn.
Heeft iemand van jullie nog tips?
-
roef
- Speurneus

dat is wel een heel leuk goed voornemen
ik hield zelf de meeste herplaatssites bij ,en hier op het forum was het geen geheim dat we een herplaatser zochten
en dat heeft zijn vruchten afgeworpen
james is bij ons gekomen na een tip van een member(ErnstElisabethDave) dat hij op een site van een fokker stond. de rest is history
veel plezier met het zoeken en een tipje?? geduld is een hele schone zaak,ga niet over 1 nacht ijs
ik hield zelf de meeste herplaatssites bij ,en hier op het forum was het geen geheim dat we een herplaatser zochten
veel plezier met het zoeken en een tipje?? geduld is een hele schone zaak,ga niet over 1 nacht ijs
-
Jo-Ann
Dat sowieso nietroef schreef:dat is wel een heel leuk goed voornemen![]()
ik hield zelf de meeste herplaatssites bij ,en hier op het forum was het geen geheim dat we een herplaatser zochtenen dat heeft zijn vruchten afgeworpen
james is bij ons gekomen na een tip van een member(ErnstElisabethDave) dat hij op een site van een fokker stond. de rest is history
![]()
We hebben 2 kleine kinderen en Kyra is vrij onderdanig. Dus het moet geen "hond met gebruiksaanwijzing" zijn, of die al wat dingen meegemaakt hebben. En ik wil er het liefst een die jonger als 3 is.
Ik heb al bij de asiels gekeken ook, maar daar zit niets bij. Hou het wel in de gaten.
Misschien wordt het ook wel een pup, ik weet het nog niet.
Ook heeeeel leuk natuurlijk
Kyra was natuurlijk een lot uit de loterij, vind dat nog maar ns weer. Zo snel en ook nog eens halfzusje van onze Zaar.
Welke herplaatssites hield jij in de gaten dan?
-
Charella
-
roef
- Speurneus

ik hield retrieverrescue in de gaten,maar ik keek nu net en kreeg een andere siteJo-Ann schreef:Dat sowieso nietroef schreef:dat is wel een heel leuk goed voornemen![]()
ik hield zelf de meeste herplaatssites bij ,en hier op het forum was het geen geheim dat we een herplaatser zochtenen dat heeft zijn vruchten afgeworpen
![]()
We hebben 2 kleine kinderen en Kyra is vrij onderdanig. Dus het moet geen "hond met gebruiksaanwijzing" zijn, of die al wat dingen meegemaakt hebben. En ik wil er het liefst een die jonger als 3 is.
Ik heb al bij de asiels gekeken ook, maar daar zit niets bij. Hou het wel in de gaten.
Misschien wordt het ook wel een pup, ik weet het nog niet.
Ook heeeeel leuk natuurlijk
Kyra was natuurlijk een lot uit de loterij, vind dat nog maar ns weer. Zo snel en ook nog eens halfzusje van onze Zaar.
Welke herplaatssites hield jij in de gaten dan?
ook de site van de NLV
labradorstartpagina en sites van fokkers
barfplaats heeft ook een herplaatstopic in de bar staan
ikzoekeenbaas.nl staan ook regelmatig labradors op
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Jo-Ann