Zo trots op me Lucky

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Luckygirl

Zo trots op me Lucky

Ongelezen bericht door Luckygirl »

Oudjaarsavond helaas moesten mijn vriend en ik werken dus moest ons lieve beestje naar me schoonouders. Dit was onze eerste jaarwisselinf met haar en op vuurwerk reageerde ze gelukkig amper.

Mijn schoonvader heeft last van epilepsie en was die avond heel wazig naar ons toe en dit bleken dus de voorbode's te zijn van een aanval.

Oudjaarsnacht rond half 3 is hij naar beneden gegaan en ondanks dat hij niet bij kennis was heeft hij Lucky uit d'r bench gelaten en is op de bank gaan zitten, daar heeft hij een aanval gehad en is weg gevallen. Lucky is toen zo gaan blaffen en aan zijn handen gaan likken dat hij weer bij is gekomen en mijn schoonmoeder ook wakker heeft gemaakt.

Lucky is geen seconde meer van zijn zijde geweken en de volgende morgen heeft zij hem steeds in de gaten gehouden. Ik ben zo trots op haar me schoonouders vertelde het gisteren en ik zat gewoon met tranen in me ogen....
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Wauw wat bijzonder zeg! Kan me voorstellen dat je heel trots bent. Lucky doet haar naam echt eer aan!
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

dat is echt bijzonder knap van het beessie :verliefd1:
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Het klinkt heel bijzonder, maar een hond kan iemand niet uit een epilepsie aanval halen door te blaffen en zijn handen te likken.
Uiteraard is het geweldig dat Lucky zo hard blafte dat je schoonmoeder er wakker van werd. Mijn ervaring is dat honden gaan blaffen als iemand afwijkend gedrag vertoont, je schoonvader zal waarschijnlijk wat ongecontroleerde bewegingen hebben gemaakt, waardoor Lucky is gaan blaffen.

Maar het is hoe dan ook een bijzondere nacht voor jullie allemaal geweest.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat bijzonder zeg :) Zoals Doggie al zegt, kan het niet zo zijn dat door het blaffen en likken je schoonvader uit de aanval is gekomen maar dat doet verder niet toe. Het is bijzonder!
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:orange9:

Goed gedaan Lucky! Kan me voorstellen dat je heel trots bent!
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Wat geweldig,je mag idd trots zijn op je labje!
Bud mis je nog steeds!
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

wat goed zeg! honden weten het eerder als er zo'n aanval optreedt, en volgen hun instinct om zo goed mogelijk te handelen want hun weten dondersgoed dat het niet goed was, knap hoor!
Luckygirl

ze was die avond al veel bij hem meer als normaal want ze is niet zo fan van me schoonpa...ik stond er echt van te kijken en de tranen sprongen in me ogen echt fantastisch gewoon...we hadden woensdag al de ultieme test met haar, mijn nichtje van 1.5 jr was bij ons en Lucky was zooo lief voor haar die kleine mocht echt alles met haar doen en als die kleine aanstalte maakte om te vallen ging Lucky ervoor staan...zo gek allemaal
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

:verliefd1: Je hebt gewoon een superlieve meid in huis :verliefd1:
Wees daar maar zuinig op.
Een dikke knuf van mijn meiden voor haar!!
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

een bijzonder hondje! :verliefd1:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Luckygirl

zuinig ben ik zeker op haar we waren al erg voorzichtig met haar ivm haar verleden en ben apetrots op me meisje
Plaats reactie